ה-OnePlus 6 – כל הפרטים

המכשיר יושק בשבוע הבא, אבל דווקא אמזון פרסמה את הפרטים עליו - פרסום שנמחק זמן קצר לאחר שעלה ● אז מה כולל המכשיר החדש?

ה-OnePlus 6, לפי התמונות שפורסמו באמזון גרמניה ובאתר הגרמני Winfuture

מכשיר ה-OnePlus 6 אמנם יוכרז בעוד יומיים (ד') בלונדון וכשבוע לאחר מכן יושק בסין, אולם כבר עתה מתפרסמים פרטים רבים עליו, כולל תמונות.

המידע התפרסם דווקא באתר הגרמני של אמזון (Amazon) – והורד מהאוויר לאחר זמן קצר. אלא שהאתר Winfuture, הגרמני אף הוא, הספיק לעלות על הפרסום ולדווח על כך לקוראיו.

הפרט המסקרן ביותר לגבי המכשיר החדש של OnePlus הוא המחיר ולפי אמזון גרמניה, הוא יעמוד על 519 יורו לדגם של 6 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. מחירו של הדגם היקר יותר, עם 8 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, יהיה גבוה ב-50 יורו.

לפי התמונות באמזון, בהשקה הוא יוצג בגימור שחור חצות ושחור מראה ולא בלבן, לפחות לא בגרמניה.

מבחינת תכונותיו, הפרטים שפורסמו באמזון מאמתים את השמועות. ה-OnePlus 6 יכלול את המעבד החדש ביותר של קוואלקום (Qualcomm), ה-Snapdragon 845, יהיה לו מסך AMOLED של 6.28 אינץ' באיכות +FHD, הוא יהיה מוגן מפני מים ויוכל להקליט וידיאו במהירות איטית, באמצעות שילוב של מצלמות 16 ו-20 מגה-פיקסל אחוריות.

"המבחן העיוור" של ה-OnePlus 6

לקראת ההשקה העלתה OnePlus לאתר ההודי שלה "מבחן עיוור", בניסיון לרמז על איכות המצלמה הדואלית במכשיר החדש בהשוואה למכשירים הנחשבים כבעלי המצלמות הטובות בשוק – ה-iPhone X, ה-Galaxy S9 וה-Pixel 2. בולט בחסרונו במבחן הזה ה-P20 של וואווי (Huwaei), שנחשב גם הוא בעל מצלמה מצוינת.

המבחן העיוור מזמין את הגולשים לבחור את התמונה הטובה ביותר מתוך ארבע קטגוריות: ארכיטקטורה, תאורה חלשה, פורטרט בתאורה חלשה ופורטרט רגיל. בכל קטגוריה מוצגת אותה התמונה בארבע גרסאות – מבלי לציין באיזה מכשיר צולמה כל אחת מהן. הפרטים המזהים הוסרו מהתמונות וכולן שונו לאותו גודל ולאותה רזולוציה, כדי שההשוואה תהיה "הוגנת" ובלי ההשפעה שיכולה להיות למצלמה בעלת הפרדה גבוהה יותר או עדשה חדה יותר. בנוסף, הקוראים שישתתפו במבחן ייכנסו להגרלה של מכשיר OnePlus 6.

"עם ה-OnePlus 6, ניתן לתמונות לדבר", הציגה החברה את המבחן העיוור באתר. "העימות הטוב ביותר הוא המבחן העיוור הזה. הצביעו ואולי תזכו לקחת הביתה OnePlus 6".

התמונות מציגות הבדלים משמעותיים בין ארבעת המכשירים, שחלקם הם עניין של טעם אישי – כמו צבעים מועשרים לעומת טבעיים יותר, או שיפור חדות. מצלמה אחת מבין הארבע מציגה צבעים חמים יותר בבירור לעומת האחרות, ומכל מקום – הצופה יכול לבחור את העדפתו.

ההבדלים המשמעותיים ביותר ניכרים בתמונות הפורטרט הרגילות ואלה של פורטרט בתאורה חלשה, שבהן יש משמעות ללכידה של טווח דינאמי רחב, מה שגורם לכמה תמונות לאבד חלק מהפרטים. בכמה תמונות אפשר לראות גם שהמצלמה לא הצליחה להפריד בצורה מדויקת את האובייקט מן הרקע ויצרה מן אפקט מלאכותי של טשטוש במצב הפורטרט.

מכל מקום, אין ספק ש-OnePlus מאתגרת כאן את המצלמות הטובות בשוק ומצליחה לגרום לקוראים לשים לב לפרטים הקטנים ולהבדלים בין מצלמות של מכשירים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים