אושר סופית: תא"ל נתי כהן ימונה למנכ"ל משרד התקשורת

הממשלה אישרה את מינויו של כהן, שמכהן בשלוש השנים האחרונות כראש אגף התקשוב, במקומו של שלמה פילבר, שנאלץ לעזוב אחרי הסתבכותו בתיק 4,000

תא"ל נתי כהן, המנכ"ל החדש של משרד התקשורת. צילום: דובר צה"ל

הממשלה אישרה היום (א') בישיבתה השבועית את מינויו של תא"ל נתי כהן לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת.

לפני כשבועיים וחצי פורסם כי שר התקשורת, איוב קרא, החליט על מינוי של כהן לתפקיד, במקום שלמה פילבר, שפוטר ממנו בעקבות הסתבכותו בתיק 4,000 (שמאוחר יותר הוא הפך לעד מדינה בו). מאז עזיבתו של פילבר ועד עתה ניהל את המשרד ממלא מקום המנכ"ל, מימון שמילה.

תא"ל כהן הוא בן 50, נשוי, אב לחמישה וסב לשלושה נכדים. הוא מכהן מאז 2015 כקצין קשר ראשי וראש מטה אגף התקשוב וההגנה בסייבר של צה"ל. במהלך כהונתו הוביל תא"ל כהן את הטמעת תפיסת הלוחמה הרשתית ליחידות צה"ל וקידם את תכנית צה"ל רשתי, שעיקרה מעבר תשתיות התקשוב של צה"ל דרומה. הוא מומחה בתחום ניהול המרחב האלקטרומגנטי (ספקטרום תדרים).

כהן הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה והמזרח התיכון מהאוניברסיטה העברית ירושלים ותואר שני בלימודי בטחון מהמכללה לבטחון לאומי, בשיתוף אוניברסיטת חיפה.

השר קרא בירך את תא"ל כהן ואמר כי "הנני סמוך ובטוח שהוא יוביל ויקדם, בשיתוף הדרג המקצועי של המשרד, את הנושאים החשובים העומדים לפתחו. משרד התקשורת חולש על אחד התחומים המאתגרים והמתפתחים בכלכלה המודרנית, עם השפעה חשובה וישירה על המשק והצרכן הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים