סמסונג מביאה את אנדרואיד Oreo למכשירי ה-S8

בעלי מכשירי ה-S8, S8 Plus וה-Note 8 יקבלו את העדכון בשבועות הקרובים, לאחר שהפצתו התעכבה ● בכך הם יצטרפו לבעלי ה-S9, שבאו עם Oreo מותקן בתוכם

Galaxy S8. בקרוב עם Oreo. צילום: יח"צ

סמסונג (Samsung) די ידועה בעיכובים בעדכוני התוכנה בסלולריים שלה – הן במכשירי הדגל והן במכשירי הביניים. כעת, בעליהם של מכשירי Galaxy S8, S8 Plus ו-Note 8, גם הפתוחים (Unlocked), יזכו לקבל, באיחור די ניכר, את מערכת ההפעלה Oreo למכשירם. זה יקרה במהלך שלושת השבועות הקרובים – כך הודיעה החברה באתר הקהילה שלה.

"אנחנו מבינים שלרבים מכם יש מכשירי Galaxy S8, S8 Plus ו-Note 8 פתוחים, ורבים מכם תוהים מדוע אלה שיש להם דגמים של מפעילות זוכים לעדכון ראשונים", מצוין בפוסט שפרסמה החברה. "אנחנו עובדים עם המפעילים כדי להתקין את Oreo בכל המכשירים הללו במהלך 2-3 השבועות הבאים".

החברה החלה להפיץ את עדכון אנדרואיד Oreo במכשירים המדוברים כבר בנובמבר, בגרסת בטה, לחלק מהמשתמשים, ואחר כך המשיכה את העדכון בחודש שעבר – אך בשל בעיות שהתבטאו בכיבוי והדלקה לא צפויים של הדגמים האלה הופסק העדכון. סמסונג ציינה כי העיכוב בעדכון לגבי המכשירים הפתוחים נבע מכך שהם "חייבים לעבור בדיקות מחמירות יותר מאלה של המפעילות, משום שאנחנו צריכים להבטיח שיש פונקציונליות רשת תקינה בכל הרשתות הנתמכות (ההדגשה במקור – נ.א.)".

מכשירי ה-Galaxy S8, S8 Plus ו-Note 8 הם בין האחרונים שמקבלים את העדכון, לאחר שכל מכשירי האנדרואיד כבר קיבלו אותו לפני כחצי שנה. מערכת ההפעלה החדשה משפרת את מהירות פעולת המכשיר ואת ניהול האפליקציות שלא בשימוש. יצוין גם כי המכשירים החדשים שהשיקה סמסונג באחרונה, ה-S9 וה-S9 Plus, הושקו עם מערכת ההפעלה Oreo.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים