עונש חמור לגבר שהשתמש בגריינדר כדי לשדוד ולתקוף הומואים

התוקף היה חלק מקבוצת עבריינים הומופובית מצפון טקסס ● הוא נידון ל-15 שנות מאסר לאחר שהודה כי השתמש באפליקציית ההיכרויות הגאה בכדי לתפוס את קרבנותיו, לנצל אותם ואף לגנוב את כספם

גריינדר. צילום אילוסטרציה: Vidovichenko, BigStock

15 שנות מאסר נגזרו לפני ימים אחדים על גבר שהורשע לאחר שהודה שנהג לתקוף ולנצל באלימות גברים אחרים בטקסס, ארצות הברית. לצורך לכידת קרבנותיו נהג הפושע לעשות שימוש ציני ואכזרי בגריינדר (Grindr) – אפליקציית השידוכים הגאה שהיא, במידה רבה, המקבילה של טינדר (Tinder) לקהילת ההומואים והביסקסואלים.

נייג'ל גארט, בן 21, ושלושה גברים נוספים מדאלאס הואשמו בחטיפה, בכפיתה, בשוד ובשימוש בנשק חם לצורך ביצוע עבירות אלימות ועבירות אחרות, שכללו בין היתר פשעי שנאה.

על פי כתב האישום, גארט ושותפיו נהגו לפגוש את הקורבנות שלהם דרך אפליקציית ההיכרויות. במשך שלושה שבועות הם הגיעו ארבע פעמים לבתים בצפון טקסס, קשרו את הקורבנות שלהם, תקפו אותם ואף שדדו אותם באיומי אקדח, תוך כדי שהם מקללים אותם קללות הומופוביות.

בעקבות הסדר טיעון נגזר דינו של גארט וכאמור, הוא נשלח ל-15 שנים בכלא. שלושת החשודים האחרים – אנתוני שלטון, בן ה-19; צ'נסלר אנקלד, בן ה-20; וקמרון אג'ידואה, בן ה-18 – הודו גם הם באשמה ומחכים לגזר דינם.

מאסר עולם על פשעי שנאה

בארצות הברית, עבירות על פשעי שנאה נושאות עונש של עד מאסר עולם. "משרד המשפטים לא יסבול פשעי שנאה כנגד כל אדם על בסיס נטייה מינית", אמר עוזר התובע הכללי של ארצות הברית, ג'ון גור. "פשעי שנאה הם פשעים אלימים, אבל גם תוקפים את העקרונות הבסיסיים של ארצות הברית", הבהיר.

דובר גריינדר מסר שהאפליקציה "מחויבת ליצירת סביבה בטוחה באמצעות מערכת של כלי סינון דיגיטליים ואנושיים, בכדי לסייע למשתמשים להתחבר ולפעול בה. כמו כן, אנחנו מעודדים משתמשים לדווח על פעילויות חשודות ומאיימות".

הוא ציין כי "בזמן שאנחנו משפרים כל הזמן את התהליך הזה, חשוב לזכור שגריינדר היא פלטפורמה פתוחה. גריינדר משתפת פעולה עם מערכת אכיפת החוק על בסיס קבוע ואינה סובלת התנהגות פוגעת או אלימה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שרון

    יש בן אדם שרוצה לפרסם תתמונות שלי מה לעשות זה מלחיץ אותי הוא נימצא כרגע באתר בבקשה תעזרו לי

אירועים קרובים