בנק לאומי השיק שירות להעברת כספים בווטסאפ

השירות החדש יבוצע באמצעות מקלדת שהשיק הבנק, ויתאפשר באפליקציות מסרים מיידיים כגון ווטסאפ ופייסבוק מסנג'ר

בנק לאומי. צילום: BigStock

בנק לאומי השיק שירות להעברת כספים מאחד לשני באפליקציות מסרים מיידיים, כגון ווטסאפ (WhatsApp) ומסנג'ר (Messenger) פייסבוק (Facebook). ההעברה תבוצע באמצעות מקלדת חדשה בשם Leumi Keyboard.

לאומי הוא הבנק הראשון בישראל שמאפשר ערוץ בנקאות חדש ומהיר במקומות שבו הלקוחות נמצאים ממילא. מדובר ב-"שלוחה" של אפליקציית הבנק, שהיא תוצאה של שיתוף פעולה בין הבנק לסטארט-אפ הישראלי PayKey.

בלאומי אומרים כי עד היום, כל אפשרויות העברות הכספים חייבו את המשתמשים להיכנס באופן יזום לאפליקציה בנקאית או אפליקציית תשלומים ייעודית לביצוע העברות. לדברי הבנק, אפליקציות קיימות, כמו ארנק אלקטרוני ו-Google Wallet, אינן מאפשרות תשלום מיידי בתוך אפליקציות מסרים אחרות, והיוזמה של ווטסאפ להשקת שירות תשלומים טרם יצאה לשוק.

בשלב הראשון, Leumi Keyboard תספק את האפשרות להעביר כספים באופן מיידי ובחודשים הבאים ייכנסו פיצ'רים נוספים, כגון בדיקת יתרת החשבון ומשיכת קוד למשיכת מזומן.

האפשרות החדשה של בנק לאומי

האפשרות החדשה של בנק לאומי

תמר יסעור, ראש החטיבה לבנקאות דיגיטלית בלאומי, אמרה כי "שיתוף פעולה עם סטארט-אפים וחברות פינטק הוא הכרחי לצורך הישרדות בשוק כל כך דינמי. מקלדת לאומי תעניק פתרון לסוגיה שאיתה מתמודדים אנשים רבים מדי יום ברחבי העולם – האפשרות להעביר כסף לאדם כלשהו בקלות וביעילות מבלי לנטוש את השיחה עימו באמצע. האופן שבו הלקוחות צורכים שירותי בנקאות משתנה ואנחנו משיקים לראשונה את האפשרות הייחודית הזו של העברת כספים במקום שבו הלקוחות במילא נמצאים רוב היום".

כדי להשתמש במקלדת של לאומי, יש להירשם לשירות באפליקציית לאומי, להגדיר את המקלדת בהגדרות המכשיר, לבחור, במקלדת המכשיר, למי להעביר את הכסף ואת הסכום, ולאשר את השליחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים