תוכן פרסומי
ראשי » TheNewCom » יותר מחצי מיליון חתמו ותבעו: השאירו את אובר בלונדון
פחות דגש על סין - יותר דגש על הודו, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון. אובר. צילום אילוסטרציה: Pe3check, BigStock

יותר מחצי מיליון חתמו ותבעו: השאירו את אובר בלונדון

הגולשים הצטרפו לעצומה בבקשה להמשיך את פעילותה של חברת שיתופי הנסיעות, לאחר שבלונדון החליטו לאסור אותה ● לדברי מנכ"לה החדש, על אובר להראות לעולם שהיא "חברה גדולה באמת שתורמת משמעותית לחברה"

מאת 24 בספטמבר 2017, 14:55 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר גוגל+ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

לאובר (Uber) יש היסטוריה של שערוריות והתעלמות מכללים ורגולציות, ובלונדון לא מעוניינים לאפשר לה להמשיך בהתנהלות זו בבירה שלהם. בסוף השבוע הודיע הגוף הרלוונטי בבירה הבריטית כי הוא מסרב לחדש את רישיון החברה להפעלתם של שירותי שיתוף הנסיעות שלה בעיר, שהיא השוק האירופי הגדול ביותר בעבור החברה.

אלא שמיד לאחר ההחלטה המסעירה קמה לאובר, שעומדת לערער על ההחלטה, סנגוריה מפתיעה ומרשימה – יותר מ-600 אלף איש, מהם יותר מחצי מיליון ביממה האחרונה, חתמו על עצומה שקוראת לגוף המכונה Transport for London, ושאחראי על הרכבות התחתיות, האוטובוסים והמוניות בבירה, להפוך את החלטתו ולשוב ולאפשר לה לפעול.

הקמפיין, שזכה לכותרת "שמור את אובר שלך בלונדון" (Save Your Uber in London), נפתח באתר Change.org על ידי חברת שיתוף הנסיעות עצמה. הוא עלה לאוויר מיד לאחר ההחלטה שהתקבלה ולנוכח האיום שרישיון הפעולה בעיר לא יחודש לכשיפוג ב-30 בספטמבר וצבר תמיכה ציבורית נרחבת בתוך כיממה בלבד.

קאג'ל אודדרה, מנכ"ל Change.org בריטניה, אמר כי "זוהי העצומה המהירה ביותר שראינו במדינה השנה. המהירות שבה היא גדלה מראה כמה חזק קמפיין רשת יכול להיות".

הכול החל כש-Transport for London הצהיר שאובר לא מספיק "מתאימה ונכונה" לפעולה בעיר. במהלך השנים האחרונות אולצה אובר לעזוב, לפחות באופן זמני, כמה שווקים מרכזיים ברחבי העולם, כמו את דלהי שבהודו ואת אוסטין שבטקסס. במקרים אחרים החברה עזבה מרצונה, כמו במקרה של סין, שם היא מכרה את עסקיה למתחרה שלה, Didi Chuxing. אולם, עד היום מעולם לא נאמר לה לצאת משוק חשוב כמו לונדון.

המאמץ שלא לאבד את הרישיון לפעול בלונדון מהווה אתגר גדול ראשון למנכ"ל החדש של אובר, דרה קוסרשאהי, שהחליף את המייסד שלה, טראוויס קלאניק, בחודש אוגוסט.

במייל ששלח קוסרשאהי לעובדי אובר כתב המנכ"ל החדש כי לדעתו, ההחלטה בלונדון אינה הוגנת, אך ציין ש-"האמת היא שיש עלות גבוהה למוניטין רע". הוא הוסיף וטען כי "קריטי שנפעל ביושר בכל דבר שאנחנו עושים, ונלמד כיצד להיות פרטנרים טובים יותר לכל עיר שבה אנחנו פועלים".

לדברי קוסרשאהי, "בעשותנו כך, נראה כי אובר הוא לא רק מוצר נהדר של ממש, אלא חברה גדולה באמת שתורמת משמעותית לחברה, מעבר לעסק שלה ולשורה התחתונה שלה".

ביום ו' אחר הצהריים, לאחר ההחלטה של Transport for London, צייץ קוסרשאהי בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו כי החברה "רחוקה מלהיות מושלמת", ודחק בגוף התחבורה הלונדוני: "בבקשה עבדו אתנו כדי לתקן את המצב".

אם לא יבוטל, צפוי האיסור על המשך הפעולה באחד השווקים הגדולים ביותר להשפיע על החברה באופן ניכר, מכיוון שהיא מעסיקה בעיר כ-40 אלף נהגים ומשרתת כ-3.5 מיליון לקוחות, שהשתמשו באפליקציה באופן ממוצע של לפחות פעם אחת בכל שלושה חודשים.

יותר מחצי מיליון חתמו ותבעו: השאירו את אובר בלונדון Reviewed by on . לאובר (Uber) יש היסטוריה של שערוריות והתעלמות מכללים ורגולציות, ובלונדון לא מעוניינים לאפשר לה להמשיך בהתנהלות זו בבירה שלהם. בסוף השבוע הודיע הגוף הרלוונטי בבי לאובר (Uber) יש היסטוריה של שערוריות והתעלמות מכללים ורגולציות, ובלונדון לא מעוניינים לאפשר לה להמשיך בהתנהלות זו בבירה שלהם. בסוף השבוע הודיע הגוף הרלוונטי בבי Rating: 0

הגיבו


!!!!