Nokia 8 עובר חיפוש גופני מקיף – והכל לפניכם

מדובר בטלפון שמעורר ציפיות לא מעטות לאור ההשקות הראשונות של נוקיה שהיו קצת מאכזבות ● הטלפון החדש, עם זאת, כבר אמור לספק תצורת חומרה גבוהה במונחים של מכשיר הדגל של החברות האחרות

Nokia 8 בחשיפה מלאה. צילום: יח"צ

טלפון הדגל הראשון של נוקיה (Nokia) יושק במהלך ספטמבר הקרוב, כך חשפה החברה הפינית HMD Global לה זכויות המותג.

מדובר בטלפון שמעורר ציפיות לא מעטות לאור ההשקות הראשונות של נוקיה שהיו קצת מאכזבות. הטלפון החדש, עם זאת, כבר אמור לספק תצורת חומרה גבוהה במונחים של מכשיר הדגל של החברות האחרות, אם כי בעיצוב שעדיין יחסית סטנדרטי שאינו מתחבר למסכים עם השוליים הזעירים עם יחסי ההיבט חדשים.

עוד דבר בולט שמקשר את המכשיר אל מכשירי צמרת אחרים הוא המחיר הצפוי. HMD Global מסרה שהמחיר הממוצע של המכשיר יהיה לא פחות מ-599 יורו.

המסך של Nokia 8 יהיה בגודל 5.3 אינץ' ברזולוציה של 2K. המערכת על שבב הראשית של המכשיר היא, כמו במכשירי דגל אחרים, Snapdragon 835 המובילה של קוואלקום (Qualcomm) שתוויה ב-4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון ניתן להרחבה. כפתור הבית הפיזי של המכשיר יכיל חיישן טביעות אצבע ותהיה גם תמיכה מיוחדת במערכות קול שאמורה לספק אפשרות לשומעים לזהות צלילים מיקומיים.

כמו כמעט כל המכשירים שמגיעים כיום לשוק יהיה גם ה-Nokia 8 מצויד בזוג מצלמות מאחור, אבל באופן מעט ייחודי: נוקיה תשתמש בעדשות של Zeis וזו תהיה הפעם הראשונה בהן עדשות של חברת הצילום הזו ישולבו במכשיר אנדרואיד – הן כבר שולבו בעבר במכשירי ה-Lumia מבוססי החלונות של נוקיה.

המצלמת מאחור יהיו בגודל 13 מגה-פיקסל, הראשית צבעונית עם ייצוב תמונה והשנייה מונוכרומטית כדי לספק עומק לתמונה ופירוט רב יותר. המצלמה הקדמית תהיה זהה למצלמה הצבעונית מאחור, אבל בלי מייצב תמונה.

מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד 7.1.1 נקייה, ולפי החברה זה יהיה אחד הטלפונים הראשונים, מעבר לטלפונים של גוגל (Google), שיזכה לעדכון ל-Android O.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים