ארצות הברית: הראו אצבע משולשת בסנאפצ'ט – ונפסלו מליגת הסופטבול

המרוץ המרשים של קבוצת הנערות Atlee Juniors האמריקנית מווירג'יניה לצמרת ליגת העל בסופטבול הגיע לקיצו בסוף השבוע האחרון באופן מפתיע למדי

אצבע משולשת? לא בליגת הספוטבול הצעירה. צילום אילוסטרציה: Vkjr, BigStock

רק מספר שעות לפני משחק שלהן מול נבחרת אוהיו, נתקלו בנות קבוצת Atlee Juniors מווירג'יניה, ארצות הברית, בתגובה לא פחות ממדהימה לפרסום שהעלו לסנאפצ'ט (Snapchat) – הן נפסלו מהשתתפות בליגה בשל מה שהוגדר כ-"פרסום לא ראוי".

בפוסט מעורר המחלוקת, שפרסמה חברת צוות אחת לאחר הניצחון של הקבוצה ביום ו', הציגו שש בנות הקבוצה אצבע אמצעית עם הכיתוב: "תיזהרי, מארחת". קווין פאונטיין, מנהל קשרי התקשורת של הליגה הצעירה לבייסבול ולסופטבול, הודיע כי הפוסט הוא שהוביל לפסילת הקבוצה.

לדברי המאמן של Atlee, כריס מרדיגיאן, שדיבר עם ערוץ הספורט RVA, ההודעה בסנאפצ'ט באה בתגובה ל-"מספר מקרים של הטרדה" שהופנו מצד קבוצות מתחרות נגד הקבוצה.

אלא שבליגה הצעירה של מכניקסוויל שבווירג'יניה, שהמשתתפות בה הן בנות בסך הכול 12-14, לא אהבו את התגובה, כאמור, ונבחרת הסופטבול למדה בסוף השבוע האחרון לקח מר במיוחד בעקבות הפרסום התמים לכאורה. זאת, כיוון שהפסילה הוציאה אותה מהאליפות הנחשקת של ה-Junior League World Series, שהתקיימה בקירקלנד.

לאחר ההדחה התנצל צוות הבנות ופרסם הודעה שבה נכתב, בין השאר, כי "אנחנו מאוכזבות עמוקות. פוסט המדיה החברתית הזה לא משקף את ערכי הליבה של הליגה הבינלאומית או של הליגה הצעירה של Atlee". אבל זה כבר היה מאוחר מדי לתיקון הנזק שנגרם לתדמיתה של הקבוצה ולמעמדה בליגה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים