סמסונג מגייסת מומחים ב-"מדעי הסוללות"

כלקח מאסון ה-Note 7, החברה מחפשת בעלי תואר מאסטר ומעלה בתחום, ומעדיפה כאלה שיש להם ניסיון וידע בתחום פיתוח תאי סוללה וחומרים

גיוס בעקבות האסון. Note 7. מקור: אתר סמסונג

באחרונה החלה סמסונג (Samsung) בגיוס גלובלי מסיבי של מומחים ב-"מדעי הסוללות" – כך לפי דיווחים בדרום קוריאה. החברה מחפשת אנשים בעלי תואר מאסטר ומעלה בתחום, ומעדיפה כאלה שיש להם ניסיון וידע בתחום פיתוח תאי סוללה וחומרים.

לפי הערכות, צעד זה של החברה מיועד לשפר את פרקטיקות הייצור שהובילו לאסון ה-Note 7 בשנה שעברה, שאילץ את החברה לבצע שני איסופים (ריקולים) של מכשיר הדגל שלה ואף להפסיק את ייצורו ולהפסיד בשל כך מיליארדי דולרים. סמסונג מראיינת בימים אלה מועמדים הן בארצות הברית והן באירופה, סיפר אחד המקורות, ואינה מעוניינת לפרסם את היוזמה. עוד דווח כי החברה לא קבעה יעד גיוס, אלא פשוט מעוניינת להרחיב את מעגל המומחים שלה בתחום בארצות הברית ובאירופה כדי לחזק את תחום העיצוב, הייצור ובדיקות האיכות של הסוללות – כפי שהבטיחה לעשות בכמה הזדמנויות לאחר האירועים הקשים שחוותה בהקשר ל-Note 7. חלק מהבטחותיה כבר מומשו באחרונה, כמו השקעות גדולות במעבדות ובמפעלי הייצור, כפי שהחברה פרסמה בניסיון לשקם את המוניטין שנפגעו בעקבות הפרשה.

עוד צפויה ענקית הטכנולוגיה ליצור מערכת בדיקות פנימית יציבה ואמינה, שאותה היא מתכננת להפעיל בעתיד. סמסונג מגבירה את מאמציה לקראת הקמת המערכת, בייחוד לאור המגמות בשוק, שדורשות הגדלה תמידית של כוח הסוללה.

מכשיר ה-Note 8 צפוי עדיין לכלול סוללה דומה לזו הקיימת בסדרת ה- Galaxy S8, אבל שיפורים משמעותיים בטכנולוגיית הסוללה צפויים כנראה באביב הבא, במכשירי ה-Galaxy S9 הצפויים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים