סמסונג מקימה לתחייה את ה-Galaxy Note 7

החברה הודיעה כי תתחיל למכור ב-7 ביולי גרסה מחודשת של המכשיר, שייצורו הופסק בגלל הסוללות המתפוצצות - בינתיים רק בדרום קוריאה

מהדורה למעריצים. Galaxy Note FE

מתגעגעים ל-Galaxy Note 7? תצטרכו לנסוע לדרום קוריאה. סמסונג (Samsung) החליטה לחדש את מכירת המכשיר, שייצורו הופסק בגלל בעיית הסוללות המתפוצצות – אולם בסיאול בלבד, נכון לעכשיו.

החברה הודיעה כי תחל למכור את גרסת ה-Galaxy Note 7 המוחדש, שנקראת Galaxy Note FE (ר"ת Fan Edition – מהדורה למעריצים), ב-7 ביולי. המכשיר הוא אותו מכשיר שהושק בעבר, עם אותה חומרה בדיוק, מלבד הסוללה, שהוחלפה. זו בעלת תכולה קטנה יותר, שעמדה בסטנדרטים מחמירים של בדיקות. במכשיר שולבה בנוסף העוזרת הקולית Bixby, שהוצגה בהשקת ה-Galaxy S8.

מחירו של ה-Galaxy Note FE יהיה זול בכ-30% מהמחיר המקורי של ה-Note 7 ויעמוד על כ-611 דולר. אלא שסמסונג מתכוונת להציע ממנו רק 400 אלף יחידות – בינתיים רק בדרום קוריאה, מדינת הבית שלה. על המכירות במדינות אחרות "יוחלט מאוחר יותר", הודיעה החברה, ושללה את מכירתו בארצות הברית.

כפי שזה נראה כעת, חוץ מאשר אולי לנאמניו המושבעים, המכירה שלו תהיה קשה. לא הרבה ירצו לקנות דגם של מכשיר שמקורו בשנה שעברה (גם אם בהנחה), בידיעה שגרסה משודרגת שלו נמצאת כבר מעבר לפינה.

מכל מקום, מבחינת סמסונג זה הרע במיעוטו, כדי לפחות לכסות במעט את ההפסד הכספי הגדול שנגרם לה כתוצאה מאסון ה-Note 7.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים