פרטנר השיקה שירות טלוויזיה; המחיר: החל מ-69 שקלים לחודש

השירות כולל עשרות ערוצי טלוויזיה ואלפי שעות VOD ● צופים שמעוניינים בתכני נטפליקס ישלמו 20 שקלים יותר ● פרטנר נכנסת לתחרות ראש בראש מול HOT, סלקום ו-yes

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, משיק את השירות החדש. צילום: נחמה אלמוג

פרטנר השיקה הבוקר (ג') את שירות הטלוויזיה שלה, פרטנר TV, במחיר של החל מ-69 שקלים (כל המחירים הם לחודש). בנוסף, השיקה החברה את שיתוף הפעולה שלה עם נטפליקס (Netflix), כמו גם חבילות דאבל וטריפל.

שירות הטלוויזיה של פרטנר כבר פתוח להרשמה מוקדמת באתר החברה וייפתח בחודש הבא למכירה ל-5,000 הנרשמים הראשונים. פרטנר TV כולל 40 ערוצים חיים, אלפי שעות VOD, צפייה בתכני כל הערוצים עד שבועיים אחורנית באמצעות Catch Up מהטלוויזיה ומהנייד, ממיר 4K, גישה ישירה מהשלט לתכני יוטיוב (YouTube), הורדת תכנים מ-Google Play כחלק אינטגרלי מהממשק ושירותים נוספים – כאמור, במחיר של 69 שקלים. צופים שירצו גם את תכני נטפליקס, כולל אפליקציה מובנית, ישלמו 89 שקלים.

חבילת הדאבל של החברה כוללת טלוויזיה ואינטרנט – ספק + תשתית של עד 100 מגה-ביט – ב-129 שקלים, וטריפל (כולל קו טלפון ביתי) במחיר דומה, אלא שכאן המהירות היא עד 40 מגה-ביט. בקרוב תשיק החברה את חבילת קוואד, שכוללת טלוויזיה, אינטרנט – ספק+ תשתית עד 40 מגה-ביט, קו טלפון ביתי ומנויי סלולר. החברה לא מסרה את מחיר השירות המרובע.

פרטנר הודיעה גם על שיתוף פעולה עם אפליקציית התוכן קרטינה TV, שמציעה עשרות ערוצי טלוויזיה ברוסית, במחיר אטרקטיבי, על פי החברה.

אילו ערוצים כלולים בשירות החדש?

השירות כולל את ערוצי עידן פלוס, חמישה ערוצי ספורט מבית ערוץ הספורט; ערוצי ילדים, בהם ערוץ הילדים, לוגי וג'וניור, ערוצי חדשות כ-CNN, Fox News ו-France24; ערוצי בידור, טבע ולייף סטייל כגון VICEland, נשיונל ג'יאוגרפיק – ה-"רגיל" ו-Wild – וערוצי ויוה; ערוץ צחוק ובידור ישראלי, בשיתוף טדי הפקות; וספריית VOD ללא תוספת תשלום, עם תכנים לילדים וסדרות וסרטים מהארץ ומאולפנים כגון דיסני (Disney), האחים וורנר (Warner Bros), יוניברסל (Universal) וסוני (Sony).

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר כי "בשנה שעברה הכרזנו על יציאה לדרך חדשה ומעבר מחברה ממוקדת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, והיום הגענו ליעד, עם השקת פרטנר TV. יצאנו לדרך לאחר למידה מעמיקה ובנינו את שירות הטלוויזיה על בסיס שלושה נושאים עיקריים: תוכן איכותי ומגוון, ממשק חווייתי ומחיר אטרקטיבי. זה המצפן שמוביל אותנו".

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, אמר כי השירות החדש "מותאם להרגלי צריכת התוכן המשתנים, והוא תוכנן בקפידה על בסיס בחינה מעמיקה של הרגלים אלה בישראל ובעולם. בתוך פחות משנתיים הקמנו פעילות טלוויזיה, המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, ופותחת כל צופה לאפשרויות צפייה ותוכן ללא הגבלה".

הוא הוסיף כי "יש כיום חמש מגמות עיקריות שמובילות את עולם צריכת התוכן: צפייה בשידורים חיים, שממשיכה להיות משמעותית; עלייה בצפייה בתוכן מוקלט; צפיית וידיאו הולכת וגוברת ממכשירים ניידים; צפייה בשירותי סטרימינג דוגמת נטפליקס; ורגישות מצד הצרכנים למחיר שהם משלמים לחברות הטלוויזיה הרב ערוצית. לכל אחת מחמש מגמות אלה נתנו מענה".

פרטנר נכנסת לשוק שיש בו כבר שלושה מתחרים עיקריים: סלקום ו-HOT, שבהן היא מתחרה גם בעולם המובייל, ו-yes. מחיר החבילה הבסיסית שלה זול יותר מאלה של המתחרות, אולם יקר יותר משירות Smart של טריפל סי, שמציע חבילה בסיסית של טלוויזיה רב ערוצית תמורת 50 שקלים בחודש. כן נכלל בעולם הטלוויזיה הרב ערוצית שירות עידן פלוס, שמציע מספר ערוצים תמורת תשלום חד פעמי לרכישת ממיר.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לייכטר

    ציין איזה ערוצים כולל ע.מ להשוות. תודה וברכות.

  2. חיליק מורן

    מתוך הכתבה ומצפייה בדברי המנכ"ל,אנחנו עומדים בפיתחה של תקופה חדשה.חשוב מאד לא לפגוע בשרות ולוודא מענה יעיל ומהיר במוקד התקלות. בהצלחה

אירועים קרובים