Pokéland – הלהיט ההיסטרי הבא לאוהדי הפוקימון?

משחק הפוקימונים הבא לניידים ייקרא Pokéland ● האם הוא עומד להטריף את העולם, כמו "המשחק האב" שלו?

מעודד לישון? פוקימון. צילום אילוסטרציה: EstebanW, BigStock

רק לפני כשנה טלטל שגעון הפוקימון את העולם עם משחק המציאות המדומה Pokémon GO. הטירוף נמשך פחות מחודשיים ומאז, כדרך הטבע, יש מי שמנסים לשחזר אותו. כתוצאה מכך נוצרה רשימה הולכת וגדלה של משחקי ספין אוף שנושאים את השם פוקימון. אחת מסדרות הספין אוף האלה נקראת Pokémon Rumble, והיא מכילה ארבעה משחקי וידיאו, שנועדו עד כה ל-3DS ול-Wii U. אבל המשחק הבא של Pokémon Rumble מיועד לסמארטפונים ונושא את השם החדש Pokéland.

המשחקים הקודמים של Pokemon Rumble נוצרו על ידי חברת Ambrella מטוקיו, הופקו על ידי The Pokémon Company והופצו על ידי נינטנדו (Nintendo). ככל הנראה, גם Pokéland יטופל על ידי אותן ידיים מיומנות.

למשחק יש כבר אתר יפני משלו, שמאשר שגרסת האלפא של המשחק מושקת על גבי ניידים מבוססי אנדרואיד (Android) היום (ה'). ההשקה הרשמית, הן באנדרואיד והן ב-iOS, תתרחש לאחר סיום בדיקת האלפא – ב-9 ביוני.

לפי אתר Eurogamer, נינטנדו מעורבת יותר ויותר במשחק הפוקימון הנייד הזה, מפני ש- Pokéland משתמש במערכת החשבון שלה. יתכן שהמשחק החדש יכלול בשל כך גם כמה תגמולים ב-My Nintendo. יש להניח שהנסיבות האלה יתרמו תרומה רצינית לפופולריות של המשחק, כאשר הוא יושק.

באשר לאופי המשחק, נראה שהוא יהיה דומה מאוד לחוויה של המשחק Pokémon Rumble ב-3DS. השחקנים שולטים בפוקימון ונלחמים בפוקימונים אחרים בזמן שהם עושים את דרכם דרך סכנות בצינוק ובזירות אחרות. לפחות מדובר על התרחשות שונה לגמרי מזו של ה-Pokémon GO ומהמשחק Magikarp Jump, שגם הוא סובב את מפלצות הכיס וששוחרר באחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים