פלאפון מבטיחה: נגדיל את מהירות הגלישה

החברה השיקה היום (א') חבילות וטכנולוגיות, שלדבריה יאיצו את מהירות הגלישה בעד פי שניים ● לקראת ההשקה היא ביצעה סקר שממנו עולה שווטסאפ ופייסבוק הן האפליקציות הפופולריות ביותר בישראל ● כחלק מהחבילות, ניתן יהיה לגלוש בהן ובאפליקציות אחרות ללא הגבלהת

ההבטחה של פלאפון: גלישה מהירה יותר. אילוסטרציה: BigStock

פלאפון מבטיחה להגדיל את קצב העברת הנתונים ולהעלות את מהירות הגלישה בעד פי שניים – במסגרת חבילות וטכנולוגיות חדשות שהיא השיקה היום (א'). במסגרת החבילות תציע פלאפון גלישה ללא הגבלה לשבע אפליקציות.

לקראת השקת החבילות ביצעה פלאפון, באמצעות Ipsos, סקר שממנו עולה כי ווטסאפ (WhatsApp) ופייסבוק (Facebook) הן האפליקציות האהובות ביותר על הגולש הישראלי בנייד, עם 86% ו-75% מהגולשים שמשתמשים בהן, בהתאמה. עוד בין האפליקציות הבולטות יחסית ניתן למצוא את Waze עם 73% ואינסטגרם (Instagram) עם 31%. לעומת זאת, נראה שהפופולריות של סנאפצ'ט (Snapchat) בישראל נמצאת בירידה: היא הגיעה בסקר רק ל-9%.

כמו כן, נתוני רשת פלאפון בשנה החולפת מצביעים על גידול של 70% בהיקף צריכת תכני וידיאו בסלולר בהשוואה לשנה הקודמת, וגידול של 51% בהיקפי הגלישה הסלולרית

הנתונים פורסמו במקביל להשקת אינטרנט סלולרי מהיר וחבילות חדשות שפלאפון מציעה, עם גלישה ללא הגבלה לאפליקציות הללו. כמו כן, תכלול החבילה גלישה חינם לאפליקציות Musix ו-SuperTV מבית פלאפון עצמה.

החבילה החדשה מוצעת בשלושה מסלולים, שבכולם כלולה הגלישה באפליקציות המדוברות ללא הגבלה, כמו גם שיחות והודעות ללא הגבלה. השוני הוא בנפח הגלישה החודשי הכולל: חבילת ה-Large, עם 14 ג'יגה-ביט, תעלה 59.90 שקלים לחודש (מנוי נוסף ב-49 שקלים); חבילת ה-XL, שמציעה נפח גלישה של 17 ג'יגה-בייט, תעלה 69.90 שקלים לחודש; וחבילת XXL, שבה עומד הנפח על 20 ג'יגה-בייט יעמוד על 79.90 שקלים לחודש, למשך שנה.

החבילות החדשות יושקו בקמפיין שיעלה הערב (א') בכיכובו של יהודה לוי.

"אינטרנט סלולרי 4X4"

כמו כן, פלאפון השיקה היום "אינטרנט סלולרי 4X4", לאחר שהטמיעה ברשת הסלולרית שלה את הטכנולוגיות MIMO 4X4 ,Beam Forming ו-QAM256. החברה ציינה כי מדובר בטכנולוגיות ייחודיות לרשת שלה.

על פי פלאפון, "הטכנולוגיות הללו מכפילות את קצב העברת הנתונים, מגדילות את מהירות הגלישה ברשת פלאפון בשיעור של עד 100% ומשפרות משמעותית את חוויית המשתמש".

כחלק מהמהלך, בחברה החלו לפני מספר חודשים בהטמעת טכנולוגיית אנטנות חכמה במערך הסלולרי שלה.

"האתרים ברחבי הארץ משתדרגים לשלב המתקדם ביותר של טכנולוגיית ה-LTE בעולם – Beam Forming – שממקדת את אותות השידור ומגבירה את הקליטה, תוך הקטנת הפרעות", נמסר מפלאפון. "כתוצאה מכך, גדלה מהירות הגלישה באופן מיידי בשיעור של כ-40%, ללא תלות בציוד קצה כזה או אחר".

עוד אומרים בחברה כי משתמשי המכשירים המושקים במהלך שנה זו, כגון Galaxy S8, יוכלו ליהנות בנוסף מטכנולוגיות 4X4 MIMO ו-QAM256, המאפשרות עד הכפלת מהירות הגלישה.

MIMO 4X4 מאפשרת לשפר את הנצילות הספקטרלית על ידי שימוש במערך אנטנות חכם, המשדר כמה אותות במקביל. QAM256 היא שיטת קידוד שמאפשרת את הגדלת קצב המידע בערוץ שידור.

"הטכנולוגיות החדשות – חלק מהבסיס לדור החמישי"

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אמר כי "אנחנו מתאימים את עצמנו לצרכי לקוח הסלולר הישראלי ומציעים לו מעטפת ייחודית לחבילת סלולר בישראל – גלישה ללא הגבלה בשבע אפליקציות שימושיות, ובנוסף עליהן נפח גלישה גדול לבחירה ושיחות והודעות ללא הגבלה".

לדבריו, "קצב הגדילה בגלישה הסלולרית מכפיל את עצמו והיקפי הצריכה גוברים והולכים, ומחייבים אותנו להתאים את הרשת לצרכי הלקוחות, וגם להציע להם חבילות סלולר רלוונטיות ודינמיות".

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, ציין כי "אנחנו בין המפעילים המעטים בעולם המיישמים את הטכנולוגיות החדשות האלה. אנחנו פועלים כל העת לפתח את הרשת על מנת לאפשר ללקוחותינו ליהנות מהגלישה המהירה והטובה ביותר האפשרית".

הוא הוסיף ש-"הטכנולוגיות שאנחנו מיישמים כעת מצטרפות לאיחוד התדרים בפריסת רשת דור 4.5 הצפויה להתחיל בקרוב, ומהוות כולן את הבסיס לרשת הדור החמישי. נמשיך להשקיע בביצועי הרשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים