משתמשים מתלוננים: מכשירי Galaxy S8 מבצעים אתחול באקראי

כאילו לא די לסמסונג בתלונות על התצוגה האדומה, התלוננו משתמשים על מכשירי Galaxy S8 שמאתחלים את עצמם ● ההערכות: הסיבה לכך היא הפעלה בו זמנית של אמצעי האבטחה של המכשיר

סורק האישון נפרץ - למרות מה שאמרה סמסונג. Galaxy S8. צילום: יח"צ

בערך שבוע עבר מאז התחילה סמסונג (Samsung) לשלוח את מכשירי ה-Galaxy S8 הראשונים ללקוחות, והנה שוב יש דיווח על תקלה. אם החברה כבר הצליחה, באמצעות עדכון תוכנה, לתקן את הבעיה בה התצוגה בחלק מהמכשירים הפכה לאדומה, עכשיו היא צריכה להתמודד עם תלונות של לקוחות שמדווחים על אתחולים אקראיים של המכשיר.

הלקוחות, שלא הצליחו למצוא עד עתה תבנית או פעולה שגורמת לכיבוי המכשיר והפעלתו מחדש, התלוננו בפורומים של סמסונג עצמה, וכן בפורומים של אתר הפיתוח XDA-Developers.

עדיין לא ברורה הסיבה לתקלה, ואחת התיאוריות היא שהדבר קשור להפעלה בו זמנית של אמצעי האבטחה שמציע המכשיר. כלומר, שחיישן טביעות האצבע עובד במקביל ליכולת זיהוי הפנים של המכשיר. אבל מדובר בתיאוריה בלבד, שלא זכתה לאישור.

10 שעות – שבעה אתחולים

מה שברור הוא שלא מדובר בתופעה נקודתית. יש משתמשים שכבר הספיקו להחליף מכשירי S8 בהם התגלתה תקלת האתחול, רק כדי להיתקל בה גם במכשירים החדשים שקיבלו מהחברה. "המכשיר החדש אצלי בערך 10 שעות והוא כבר ביצע שבעה אתחולים בזמן שאני משתמש בו. עכשיו זה קורה כשאני משתמש באפליקציה כמו מצלמה או בערכות הנושא של סמסונג, וזה לא משנה אם המכשיר נמצא בטעינה או לא", כתב אחד המשתמשים בפורום של החברה.

סמסונג טרם מסרה תגובה על התופעה החדשה. כמו כן, יש לציין ש התקבלו דיווחים על בעיות בתקשורת אלחוטית דווקא בדרום קוריאה, מדינת הבית של החברה, וכן על בעיות בהטענה האלחוטית של המכשיר, אך במידות מינוריות יותר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יחזקאל

    ביצע לי מיום שישי עדכון תוכנה.ונעלם .ומאז לא עובד.נעלם הכול.נא לחזור אליי.או לנייד או משרד089327308 איךמכשיר לא עבר 3 שנים . כבר מתקלקל

אירועים קרובים