סמסונג צפויה להשיק את ה-Note 8 עוד השנה

החברה הודיעה כי היא מתכננת השקת "סמארטפון יוקרתי" עוד ב-2017 ● בכך היא מבקשת לתקן את הנזק שנגרם לה בעקבות משבר ה-Note 7

גיוס בעקבות האסון. Note 7. מקור: אתר סמסונג

מי שחשב שסמסונג (Samsung) תוותר על דגמי ה-Note בשנה הנוכחית – טעה. זה כנראה לא יקרה, שכן החברה אישרה שהיא מתכננת השקה של "סמארטפון יוקרתי" במחצית השנייה של השנה, וזה יכול להיות רק ה-Note 8.

בהודעה לעיתונות שפרסמה הציגה סמסונג את תוכניותיה לשנה הקרובה. החברה הודיעה שהיא מתכננת "להשיק בהצלחה מכשיר דגל חדש במחצית השנייה של השנה".

התחזית של סמסונג: ירידה בדרישה לסמארטפונים

עוד היא צופה להמשך השנה ירידה קלה בדרישה לסמארטפונים ועלייה יציבה בשדרוגים ממכשירי ביניים למכשירי פרימיום.

מכל מקום, התחרות צפויה להתגבר לאור השקה של מכשירים חדשים בשווקים. החברה שואפת לשפר את ביצועיה בהשוואה לשנה הקודמת באמצעות הגברת המכירות של מכשירי Galaxy S8 ו-+S8 והשקת מכשיר דגל חדש, כאמור. בנוסף, לפי ההודעה, סמסונג צופה שתשמר את רווחיותה בפלחי מכשירי הביניים והמכשירים הפשוטים.

סמסונג אמנם לא הזכירה במפורש בהודעתה את מכשיר ה-Note 8, אבל חובבי המכשיר יודעים שהדגם הזה מושק מדי שנה באוגוסט או ספטמבר.

מי שמכירים את מגוון המכשירים של החברה יודעים שאין עוד מכשיר דגל שסמסונג תרצה "להשיק בהצלחה" בחודשים הקרובים, כזה שתהיה לו השפעה משמעותית על רווחיה בעתיד. אמנם יש שמועות המספרות שהחברה עשויה לחשוף מכשיר Galaxy X מתקפל או גמיש, אך מרבית הדיווחים טוענים שהחברה תבצע קודם ניסוי מוגבל כדי לבדוק את התאמתו לשוק.

בנוסף, כדאי לזכור שמנכ"ל עסקי המובייל של החברה, די-ג'יי קו, כבר אישר בתחילת השנה שהוא מתכנן להביא לשוק השנה מכשיר Galaxy Note 8 שיהיה טוב יותר, בטוח וחדשני מאוד. הוא אמר זאת בהתייחסו לשמועות על כך שהחברה מתכננת לחסל את קו מכשירי ה- Galaxy Note בעקבות התקלות וההחזרות של ה-Galaxy Note 7.

בספטמבר האחרון החלה סמסונג לבצע ריקול למכשירי ה-Note 7, לאחר שדווח על פיצוצים במספר מכשירים, עד כדי כך שהרשויות האמריקניות המליצו שלא להשתמש בו יותר. הדבר גרם נזק רב לתדמיתה של החברה, שמאז מנסה לתקן אותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים