חדש מסלקום: טלוויזיה ללא ממיר, הקלטות בענן ו-AndroidTV

החברה השיקה בנוסף שירות קוואטרו, שכולל טלוויזיה, אינטרנט, סלולר וטלפון קווי במחיר של 249 שקלים לחודש

ניר שטרן, מנכ"ל פז. צילום: סיון פרג'

סלקום הציגה היום (ד') שורה של חידושים בתחום הטלוויזיה החכמה, בהם טלוויזיה ללא ממיר, אפשרות לבצע הקלטות בענן ו-Android TV.

כמו כן, החברה מציעה שירות קוואטרו, שכולל סלקום TV לעד חמישה מסכים, שלושה קווי סלולר במהירות של 10 ג'יגה-ביט כל אחד, אינטרנט (ספק ותשתית) במהירות של 40 מגה-ביט לשנייה וטלפון קווי ללא הגבלה – כל זאת במחיר של 249 שקלים בחודש.

טלוויזיה ללא ממיר

החברה השיקה את שירות הטלוויזיה – ספריית ה-VOD, הערוצים ושאר התוכנות של השירות – על גבי יותר מ-100 דגמים שנמכרים כיום של יצרניות טלוויזיה בולטות כ-LG, סמסונג (Samsung), פיליפס (Phillips), גרונדיג (Grundig) ועוד – בצורה מובנית.

בסלקום מדגישים כי השירות מאפשר לצרוך שירותי טלוויזיה מכל מקום וכי ניתן להפעיל את אפליקציית סלקום TV על גבי יותר מ-55% מהטלוויזיות החכמות שנמכרות כיום, כמו גם על מרבית הסטרימרים שנתמכים על ידי AndroidTV.

ניתן יהיה להצטרף לסלקום TV בטלוויזיה החכמה החל מהשבוע הבא, על ידי הורדת האפליקציה מ-Google Play למסך הטלוויזיה, הרשמה לשירות ותשלום באתר סלקום TV, לקבלת יוזר וסיסמה ולהצטרפות. לקוחות קיימים יכולים להפעיל את השירות ללא תוספת תשלום, באמצעות קוד ההפעלה שקיים ברשותם.

Android TV

סלקום השיקה גם ממיר Android TV מדגם Xioami Mi Box, שיוצע בחבילת הטלוויזיה, שמחירה 99 שקלים בחודש, ללא תשלום נוסף – במקום הממיר של סלקום. הצטרפות לשירות והזמנת המכשיר ניתן לבצע דרך אתר סלקום, כאשר המכשיר יגיע לבית הלקוח בשליחות חינמית ויקבל חוברת הוראות שמאפשרת התקנה עצמית פשוטה. לקוח שמעוניין יוכל להזמין טכנאי דרך המוקד הטלפוני.

הממיר החדש תואם Chromecast ומאפשר להזרים תכנים מהסמארטפון ומהטאבלט – דרך שירות הענן של גוגל (Google). באופן זה ניתן לצפות בסרטים, בסדרות ובסרטוני יוטיוב (YouTube), להאזין למוסיקה, לגלוש באינטרנט ועוד – על גבי סלקום TV.

ממיר ה-Mi Box מאופיין בממשק מתקדם ובעל יכולות טכנולוגיות שמאפשרות צפייה, שידור תוכן באיכות אולטרה HD ועם גישה מלאה לשירותים השונים של גוגל. הוא עובד באמצעות Wi-Fi ועם בלוטות' (Bluetooth). כמו כן, הוא משמש כקונסולת משחקים בעזרת השלט או ג'ויסטיק אלחוטי, תומך בפורמטים מתקדמים בווידיאו ובאודיו, בעל יכולות חיפוש קוליות שמתבססות על מנוע החיפוש של גוגל ושלט חכם עם מיקרופון מובנה, מה שמייתר את הצורך בהקלדה.

שירות הקלטה בענן

ההקלטות בסלקום TV לא יאוחסנו בתוך הממיר או ציוד הקצה, אלא יישמרו בפלטפורמת הענן, כך שניתן יהיה להקליט תוכן בכל טלוויזיה ולצפות בתוכן המוקלט מכל מקום ומכל מכשיר. המערכת לא מחייבת צפייה בתוכן המוקלט מהמכשיר שבאמצעותו בוצעה ההקלטה ומאפשרת ביצוע פעולות שונות בהקלטה – הרצה קדימה או לאחור וחזרה לצפייה מהרגע שבו היא הופסקה.

ההקלטה של התוכן מתבצעת בהתאם לאיכות שידור התוכן, HD, מכל מסך, טלוויזיה חכמה, ממיר או Apple TV, ללא מגבלה של מספר הערוצים המוקלטים בו זמנית ועם יכולת לבצע הקלטה סדרתית. נפח ההקלטות עומד על 50 שעות למנוי, והן מתבצעות 24/7 וניתנות לצפייה בכל מסך שמחובר לשירות, בכל זמן ובכל מקום, במשך שלושה חודשים מיום ההקלטה.

ההקלטה דרך מסכים תומכי Android TV תושק בחודשיים הקרובים ודרך Apple TV תושק בהדרגה במסכים השונים החל מהשבוע הבא. השירות ניתן ללא תוספת תשלום.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, אמר במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר בתל אביב כי "אנחנו משיקים שלושה דברים באירוע אחד. אם עד היום היינו רגילים לחיות בעולם שמגביל אותנו – אפשר היה להקליט רק בממיר מקליט, לצרוך VOD רק במכשיר קצה אחד וכדומה – אנחנו מפילים את החומות. התפיסה שלנו היא ליצור טלוויזיה שכוללת את כל הערוצים, ה-VOD וההקלטות בכל פלטפורמה ובכל קופסה, וגם מאפשרת את כל התוכן ללא קופסה".

הוא ציין כי "זה לא הסוף של הממיר, כי יש משתמשים שהממיר מתאים להם יותר, אבל זו תחילתה של תקופה חדשה".

"הבטחנו לעצמנו לעשות טלוויזיה שאנחנו רוצים לצרוך, בלי מגבלות, והיה חשוב לנו להביא תוכן רב ואיכותי יותר", הוסיף שטרן. "אנחנו מקיימים זאת. אנחנו גם משתדלים להפוך את חוויית המשתמש למדהימה. סלקום רוצה להוביל מהפכה צרכנית, שתספק את כל התוכן, בכל מכשיר ובמחיר מתאים ומשתלם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים