ה-Galaxy S8 יעלה בישראל כ-3,300 שקלים

גרסת הפלוס תעלה 300 שקלים יותר ● המחירים מעידים שגם סמסונג גלגלה את ביטול מס הקנייה לצרכן ● החברה עצמה תחל למכור מחר (ד') את המכשירים ב-100 שקלים פחות מהמחירים המומלצים

Galaxy S8. בקרוב עם Oreo. צילום: יח"צ

לאחר הצגה מתוקשרת בתערוכת הסלולר בברצלונה והשקה מתוקשרת לא פחות בניו-יורק, השיקה היום (ג') סמסונג (Samsung) בישראל שני מכשירים מסדרת מכשירי הדגל החדשה שלה, ה-Galaxy S8. ה-S8 ה-"רגיל" מגיע עם מסך בגודל של 5.8 אינץ' וה-+S8 – עם מסך בגודל של 6.2 אינץ'.

לצד אפליקציות ושירותים חדשים, הוצג Infinity מרהיב, מציעים המכשירים פונקציונליות וביצועים משופרים. הם נושאים מעבד 10 ננו-מטר, שמאפשר מהירות ויעילות גבוהות. הוא גם מצויד בהכנה ל-Gigabit LTE ול-Gigabit Wi-Fi, עם תמיכה בעד 1 ג'יגה-ביט לשנייה.

סדרת ה-S8 כוללת גם את פלטפורמת אבטחת המידע Knox ומגוון רחב של טכנולוגיות ביומטריות, לרבות סורק טביעות אצבע וסורק קשתית העין, כדי שהמשתמשים יוכלו לבחור במנגנון אימות זהות ביומטרי המתאים להעדפותיהם.

ה-Galaxy S8 כולל גם את הסייען Bixby, שצפוי להגיע לישראל ביוני הקרוב ויפעל באנגלית בלבד בשלב ראשון.

שימוש בסמארטפון או במחשב שולחני?

לצד הסדרה החדשה השיקה סמסונג את תחנת העגינה DeX, שמתחברת לכל מסך והופכת את הסמארטפון לתחנת עבודה שולחנית עם חוויית שימוש מאובטחת, שמזכירה את המחשב השולחני.

Dex - תחנת העגינה החדשה של סמסונג. צילום: יח"צ

Dex – תחנת העגינה החדשה של סמסונג. צילום: יח"צ

המכשירים יחלו להימכר בארץ ב-3 במאי ברשת חנויות סמסונג, אצל המפעילות הסלולריות פרטנר, סלקום ופלאפון, וברשתות נבחרות. הם יוצעו בצבעי שחור חצות, אפור סחלב וזהב מייפל. מחירי המכשירים המומלצים הם 3,299 שקלים לדגם ה-S8 ו-3,699 לדגם ה-+S8 – מה שמעיד שהחברה הוזילה את המכשירים בעקבות ביטול מס הקנייה בסך 15%.

בתוך כך, הודיעו פרטנר ופלאפון כי יחלו למכור את המכשירים במחירים נמוכים מאלה המומלצים: מחירו של ה-S8 יעמוד על 3,199 שקלים וזה של ה-+S8 – על 3,599 שקלים. המחירים הם על תשלום במזומן או באשראי, עד 12 תשלומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים