הערב זה קורה: Galaxy S8 יוצג באופן רשמי

לאחר הדלפות רבות ולאחר מספר דחיות, כולל דילוג על תערוכת הסלולר השנתית, תציג הערב (ד') סמסונג בניו-יורק את מכשיר הדגל החדש שלה, והציפיות רבות

הערב (ד') זה קורה. לוגו האירוע

הערב (ד'), בשעה 18:00 שעון ישראל, תכריז סמסונג (Samsung) באופן רשמי על מכשיר הדגל החדש שלה, Galaxy S8.

באירוע בניו-יורק, שמכונה על ידי החברה Unpacked 2017, היא תציג מכשיר שמעורר ציפיות רבות, בעיקר בגלל הפיאסקו שעבר על החברה עם מה שהיה אמור להיות מכשיר הדגל הקודם שלה, Galaxy Note 7. הפעם, בין אלה שהציפיות שלהם גבוהות במיוחד נמצאים מנהלי סמסונג עצמה, שזקוקים למכשיר שיחזיר לציבור את הביטחון במכשיריה, וגם יהיה מתקדם במידה רבה מאוד לעומת המכשירים שהגיעו לשוק לאחרונה. זאת, לקראת ההשקה של iPhone 8, שהולכת ומתקרבת.

לפי הפרסומים, סמסונג תשיק באירוע שני מכשירים: Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus. ההבדל בין המכשירים אמור להיות רק גודל המסך – 5.8 אינץ' ו-6.2 אינץ', בהתאמה. מעבר לכך, הם יציעו מסך AMOLED ביחס היבט של 18:9, בדומה ליחס ההיבט ב-LG G6, ברזולוציה של 2,690 על 1,440 פיקסלים.

המכשירים יגיעו, כמו כמעט תמיד בהשקות המרכזיות של טלפונים מבית סמסונג, עם שני מעבדים: Snapdragon 835 החדש של קוואלקום (Qualcomm), בעיקר עבור השוק האמריקני, ו-Exynos 8895, מעבד הדגל החדש של סמסונג עצמה, עבור רוב מדינות העולם, ובמיוחד אירופה (כולל ישראל).

לא רק סמארטפונים

מעבר למכשירים עצמם אמורה להציג סמסונג מגוון רחב של אביזרים נלווים שאמורים לסייע לרוכשים להגדיל את מרחב השימוש ב-S8. אחד האביזרים הבולטים ביותר הוא תחנת העגינה Samsung DeX, שתאפשר לחבר את המכשיר למסך, למקלדת ולעכבר כדי לעבוד איתו גם במצב שולחן עבודה.

אם אתם מעוניינים לעקוב אחר האירוע בשידור חי, תוכלו לעשות זאת באמצעות דף היוטיוב (YouTube) הזה או באפליקציית Unpacked 2017, המיועדת למכשירי אנדרואיד (Android) בלבד – כאמור, החל מ-18:00.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים