אסוס נפרדת ממשטח העכבר המסורתי במחשב הנייד

ZenBook Pro של אסוס. צילום: יח"צ

אסוס הכריזה על סדרת מחשבים חדשה בשם ZenBook Pro שמתרכזת במחשבים ניידים מקצועיים המציעים ביצועים גבוהים. הסדרה החדשה מציעה אלמנט אחד חדשני ובולט – במקום משטח העכבר המסורתי יש מתחת למקלדת מסך מגע ברזולוציה גבוהה שמשמש לניווט עכבר רגיל ואף כדי להציג קיצורי דרך ייעודיים בהתאם ליישום בו משתמשים באותו רגע או בהתאם להגדרת המשתמש.

באסוס קוראים למסך הייחודי ScreenPad ואף מספרים שהוא יגיע עם אפליקציות ייעודיות שיאפשרו לבצע תהליכים ומטלות שונות ישירות מהמסך, וכאמור, בלי לפגוע בתפקוד שלו כמשטח עכבר.

המחשב הראשון שהושק בסדרה החדשה זכה לשם ZenBook Pro UX580. הוא מצויד במסך 15.6 אינץ' שיימכר בארץ עם תמיכה ברזולוציית 4K. המחשב יגיע באופן בסיסי עם מעבד Core i7-8750H מהדור השמיני של מעבדי ה-Core של אינטל במהירות בסיסית של 2.2 גיגה-הרץ ומהירות טורבו מרבית של 4.1 גיגה-הרץ. לפי החברה ניתן יהיה גם לבחור במקומו במעבד Core i9.

המחיר הבסיסי של המחשב בארץ: 8,390 שקלים

UX580 מגיע עם 16 גיגה-בייט זיכרון DDR4, כרטיס SSD עם ממשק SATA 3 בתצורת M.2 ובנפח של 512 גיגה-בייט, עם אפשרות לכרטיס בנפח גדול יותר ועם חיבור PCIe, ועם כרטיס תצוגה GeForce GTX 1050 Ti של NVIDIA עם 4 גיגה-בייט זיכרון GDDR5.

המחשב, באופן שקצת מפתיע לטובה, מציע עובי מרבי של 18.9 מ"מ והוא שוקל 1.88 ק"ג עם סוללת 8 תאים שמציעה נפח עבודה של 71Whr. הוא גם מציע מקלדת עם הארה אחורית וצמד רמקולים של הרמן קרדון.

המחיר הבסיסי של המחשב בארץ, לפי החברה, הוא 8,390 שקלים. מחשב נוסף בסדרה, UX480 עם מסך 14 אינץ', כרטיס מסך GeForce GTX 1050 Max-Q ומעבד עד Core i7 יושק מאוחר יותר השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים