Galaxy Tab Active2 – טאבלט שטח

למכשיר החדש של סמסונג יש מעטפת גומי קשיח מסביבו, והוא יכול להתמודד עם עבודה בתנאי אבק מצד אחד, או לצלול למים למשך כמה עשרות דקות לעמוק של עד מטר וחצי מצד שני

ה-Galaxy Tab Active 2. מקור: אתר סמסונג

הטאבלט החדש של סמסונג (Samsung) מוגדר על ידי החברה כמכשיר מחשוב שמטרתו לשמש כמשרד בעבור אלה שעושים עסקים מחוץ למשרד הפיזי. Galaxy Tab Active2, כמו הרבה מאוד מכשירים אחרים שמיועדים לשימוש בשטח, הוא טאבלט מוקשח ומוגן היטב, מהסוג שלא צריך לפחד להשתמש בו גם בסביבות תעשייתיות או באתרי בנייה.

כזה, מציע ה-Galaxy Tab Active2, מעבר למעטפת הגומי הקשיח מסביב, גם עמידה בתקן IP68, כך שהוא יכול להתמודד עם עבודה בתנאי אבק מצד אחד, או לצלול למים למשך כמה עשרות דקות לעמוק של עד מטר וחצי, מצד שני. בנוסף, מספרים בסמסונג, הוא עבר בהצלחה את המבחנים הצבאיים בתקן MIL-STD 810G, שמוכיחים שהוא יכול לסבול גם טלטולים קשים.

הטאבלט מציע מסך בגודל 8 אינץ' ברזולוציית 1,280×800 פיקסלים. מערכת העל-שבב שלו מתומנת ליבות במהירות של 1.6 גיגה-הרץ, והוא מגיע עם 3 גיגה-בייט זיכרון עבודה ו-16 גיגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה.

המכשיר שוקל כ-410 גרם, והוא מגיע עם סוללה בנפח עבודה של 4,450mAh, שניתנת להחלפה. הוא גם מגיע עם S Pen, העט האלקטרוני של סמסונג, והוא תומך באפשרות לבצע כתיבה ורישומים מיידים על המסך, גם בלי להדליק אותו בפועל, ועם אפשרות לשמור מיד את התוכן בזיכרון הטאבלט.

Galaxy Tab Active2 יעלה 419.99 דולרים בגרסה עם תמיכה ב-WiFi בלבד, ו-519.99 דולרים עבור גרסה עם אפשרות לשילוב סים LTE.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים