סמסונג ב-IFA: שעון ספורט, צמיד כושר ואוזניות אלחוטיות

החברה הכריזה בתערוכה בברלין על שלושה מכשירים מתחום המחשוב הלביש

ה-Gear Sport. מקור: סמסונג

ארסנל ההכרזות של סמסונג (Samsung) בתערוכת IFA, שמתקיימת בימים אלה בברלין, אינו מאכזב, והחברה הכריזה על שלושה מכשירים מתחום המחשוב הלביש: שעון ספורט, צמיד כושר ודור חדש של אוזניות אלחוטיות.

שעון הספורט החדש, ה-Gear Sport, הוא בעל מסך Super AMOLED עגול בגודל 1.2 אינץ' ורזולוציה של 360×360, עם ציפוי Gorilla Glass 3 ומצב always-on. השעון החדש דק יותר מהשעונים שהושקו בשנה שעברה, עוביו עומד על 11.6 מ"מ והוא שוקל 50 גרם.

ה-Gear Sport מנטר פעילויות שונות, בין היתר שחייה, הודות לשיתוף פעולה של סמסונג עם חברת בגדי הים וציוד השחייה ספידו (Speedo). הודות לשיתוף פעולה נוסף של החברה, עם Under Armour, רוכשי השעון יקבלו מנוי פרימיום לשנה לאפליקציות UA Record ,MyFitnessPal ,MapMyRun ו-Endomondo.

בנוסף, השעון עמיד במים עד עומק של 50 מטר בתקן ATMS והוא מאפשר מדידת דופק על פני טווח זמן של אימון. הוא כולל קישוריות NFC, כמו גם GPS וברומטר, ותומך באפליקציית Samsung Pay ובבלוטות' 4.2 (Bluetooth 4.2). לדברי החברה, חיי הסוללה שלו מבטיחים זמן ארוך של ארבעה ימים ו-14 שעות עם פעילות של ה-GPS ללא טעינה.

ה-Gear Fit2 Pro. מקור: סמסונג

ה-Gear Fit2 Pro. מקור: סמסונג

צמיד הניטור החדש, ה-Gear Fit2 Pro, כולל אף הוא מסך Super AMOLED מעוגל בגודל 1.5 אינץ', עם יכולת לשנות את עיצוב המסך באמצעות האפליקציה. גם הוא עמיד במים עד עומק של 50 מטר והוא מנטר פעילויות ספורט שונות, בהן גם שחייה. מחירו עומד על 200 דולר והוא זמין כבר בימים אלה.

ה-Gear IconX. מקור: סמסונג

ה-Gear IconX. מקור: סמסונג

הדור החדש של אוזניות ה-Gear IconX, המתחרות ב-AirPods של אפל (Apple), הוא בעל אור סוללה משופר מאוד, שעומד על כחמש שעות של האזנה בסטרימינג, שבע שעות של האזנה למוזיקה המאוחסנת באוזניות או ארבע שעות שימוש בהפעלת בלוטות'. נפח החסון שהוא כולל עומד על 4 ג'יגה-בייט, שמאפשרים אחסנה של לא מעט מוזיקה. מחירן של האוזניות יעמוד על 200 דולר והן זמינות בכמה אתרים, כמו אמזון (Amazon), בסט ביי (Best Buy) והאתר של סמסונג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים