סמסונג הופכת את מסלול המרתון למשחק מחשב בעולם הממשי

מתחם ה-EXPO של סמסונג ישראל, שהוקם בכיכר רבין לקראת מרתון תל אביב, מציע שלל פעילויות מציאות מדומה ומכונות משחק נוסטלגיות - והכול תחת הקונספט RUN_PLAY_GIVE#

מתחם ה-EXPO של סמסונג ישראל. צילום: דורון סרי

סמסונג (Samsung) תקיים השנה את "מירוץ הגיימינג החברתי" במסגרת המסלול החברתי של "מרתון סמסונג תל אביב 2017" שיתקיים ביום ו', ה-24 בפברואר. מרוץ הגיימינג, שייקרא "RUN_PLAY_GIVE#", יהפוך את מסלול המרתון למשחק מחשב בעולם הממשי.

איך זה עובד? משתתפי המרתון יוכלו לאסוף מטבעות זהב דיגיטליים, S-coins, שיודבקו לאורך מסלולי הריצה. כל "דריכה" עליהן תזהה את המשתתף והמטבעות הדיגיטליים יומרו לכסף אמיתי אותו תתרום סמסונג, בשם רצי המרתון, למגוון פרויקטים חברתיים העוסקים בתחום הבריאות והחינוך.

הקונספט החדשני שבחרה סמסונג השנה בא לידי ביטוי גם במתחם ה-EXPO שהוקם השבוע בכיכר רבין ויהיה פתוח לקהל הרחב עד ליום המרתון עצמו.

מתחם ה-EXPO של סמסונג ישראל. צילום: דורון סרי

מתחם ה-EXPO של סמסונג ישראל. צילום: דורון סרי

המתחם מציע מגוון פעילויות משחקיות לכל המשפחה שיאפשרו גם הם צבירה של המטבעות הדיגיטליים. בין הפעילויות: מתחם מסלולי ריצה המשלבים משחק, מתחם VR ייחודי ותוספת מיוחדת לחובבי הז'אנר עם מכונות המשחק הנוסטלגיות של פעם.

כמדי שנה, תקיים סמסונג במתחם ה-EXPO גם את פעילות "תעביר את זה הלאה", המזמינה את המבקרים לתרום בגדים ומשחקי ילדים. בשנה שעברה נמסרו לתרומה קרוב לטון בגדים. הבגדים שיתקבלו יעברו כיבוס וניקוי ולאחר מכן יעברו למשפחות נזקקות.

מתחם ה-EXPO של סמסונג בכיכר רבין יפעל עד ה-23.2, בין השעות 10:00-21:00.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים