צמיד כושר חדש מבטל את התרגול מבוסס ספירת הצעדים

לא עוד פיטביט - Slice הוא שמו של אביזר הכושר שמסתנכרן מול יעד 10,000 הצעדים האישי היומי, ופועל על ניטור מבוסס קצב פעימות לב ● הגאדג'ט החדיש זמין כעת לרכישה תמורת 129 דולר

לא צריכים לדעת לספור. Mio Slice. צילום: יח"צ

Mio מעוניינת לסייע למי ששומר על כושר ומנטר אותו, ושמנסה לעמוד באתגר 10,000 הצעדים היומיים, להסתדר יותר בקלות בלי הצורך למנות כל צעד. השיטה של מניית הצעדים, שהתפרסמה בזכות צמיד ה-Fitbit, עשויה להיות בקרוב לנחלת העבר, בעקבות שחרורו של ה-Mio Slice אתמול (ג').

במקום להסתמך על מספר צעדים, ה-Slice – אשר הוכרז בדיוק לפני שנה בתערוכת CES – מציע מטריקה חדשה ומותאמת אישית אשר מתרגמת נתוני קצב לב לכדי ציון יחיד וקל להבנה.

ה-PAI (ר"ת Personal Activity Intelligence) של המטריקה מבוסס על מה שמכונה מחקר האנט (Hunt Study) – מחקר בריאות בקנה מידה גדול, שנערך בנורבגיה, המקשר בין רמות פעילות לבריאות ואריכות ימים.

מדד לכושר מאריך חיים

ציון PAI מחושב על בסיס גיל, מין וכן קצב פעימות הלב במנוחה ובמאמץ מירבי. הציון מחושב על פני תקופה של שבעה ימים ברצף, מה שמעודד את המשתמשים להישאר פעילים בכל ימות השבוע.

כל פעילות אשר מגבירה את קצב הלב תוסיף ציון PAI לנתוני המשתמש, למרות שניתן לצבור נקודות מהר יותר באמצעות פעילות אינטנסיבית. המטרה היא פשוטה – לנסות לשמור על ציון PAI מעל 100. זה המספר שמחקר האנט קבע כי ביכולתו להעלות את תוחלת החיים בעד 10 שנים, ולספק הגנה מקסימלית מפני מחלות שהן תוצר של אורח חיים שגוי.

בנוסף לתוצאת PAI, ה-Slice יכול לעקוב אחרי קצב לב, שריפת קלוריות, מרחק ושינה. הוא יכול גם להציג הודעות מהטלפון.

Mio הודיעה גם על Link – מנטר קצב לב דור שני מתוצרתה – שיכול למדוד באופן רציף קצב לב מפרק כף היד, האמה או הזרוע במשך עד 20 שעות. הוא גם מסוגל להעביר את נתוני קצב הלב למכשירים אחרים באמצעות בלוטות' (Bluetooth) או ANT ותדרים. Mio אמרה כי ה-Link 2 יהיה זמין מאוחר יותר השנה.

ה-Slice בעל העיצוב המושקע זמין כעת בשחור, כחול כהה, צבע אבן וצבע סיינה, בגדלים small ו-large ונמכר בחנויות Brookstone ובאתר של Mio תמורת 129 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים