מכשירים קטנים – עוצמות גדולות: HP משיקה מחשבים שולחניים חדשים

השינוי במחשבי ה-PC הללו נועד ליצור חוויות שיספקו את העוצמות הנדרשות על ידי המשתמשים, אך במכשירים קטנים, בעלי עיצובים יצירתיים

מימין לשמאל: Pavilion Wave ו-Elite Slice. המחשבים השולחניים החדשים של .HP Inc. צילום: יח"צ

במבט ראשון נראה ה-Pavilion Wave של HP, אותו הציגה בשלהי IFA 2016, כמו רמקול גדול. הוא נראה כמו משולש גדול וארוך, והאותיות B&O מקדימה, שמייצגות את השם של חברת הרמקולים באנג אנד אולופסן (Bang & Olufsen), מוסיפות להטעיה. אבל בפנים יש מחשב שולחני חזק למדי, והוא אמנם מציע לפי החברה מערכת אודיו מתקדמת, כולל כיסוי שמיוצר מבד אקוסטי ורמקולים פנימיים שאמורים לשדר את האודיו לכל הכיוונים בחדר.

לפי HP המחשב קטן ב-85% בהשוואה למחשב שולחני רגיל, וניתן להתאים אותו לדרישות המשתמש על ידי בחירת סוג המעבד, מבנה הכוננים ועוד. המחשב מגיע עם מעבדי Core i5 מהדור השישי של אינטל (Intel), תומך בעד 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR4, בעד שני כוננים, מגנטיים בגודל של 1 או 2 טרה-בייט או כוננן SSD בנפח 128 ג'יגה-בייט.

ה-Pavilion Wave של HP. צילום: יח"צ

ה-Pavilion Wave של HP. צילום: יח"צ

ניתן לחבר את המחשב לשני מסכים בו זמנית באמצעות חיבור DisplayPort, ברזולוציית 4K, והוא מגיע עם חיבור USB-C 3.1 אחד, לצד עוד שלושה חיבורי USB מסוג 3.0. יש גם מחבר HDMI. מערכת ההפעלה היא Windows 10 Home והמחיר ההתחלתי הוא 549.99 דולר.

אלחוטי ומאובטח

למחשב השני שהשיקה החברה ביחד עם ה-Wave יש היבט עסקי יותר. הוא נקרא Elite Slice והיחידה הבסיסית שלה היא לטענת HO במחשב השולחני הקטן ביותר שלה אי פעם.

ה-Elite Slice של HP. צילום: יח"צ

ה-Elite Slice של HP. צילום: יח"צ

מעבר לכך מדובר במחשב מודולרי: בהמשך מתכוונת החברה לשחרר מארזים שיתחברו בקלות למחשב הראשי ויכילו כונן קשיח נוסף, רמקולים של באנג אנד אולופסן ועוד. משתמשים גם יוכלו לבחור לצייד את המחשב עם מכסה עליון שמאפשר הטענת טלפונים אלחוטית.

המעבד אותו ניתן לבחור הוא מהדור השישי של מעבדי ה-Core של אינטל, עד Core i7, ניתן לשבץ עד 32 ג'יגה-בייט זיכרון RAM. הוא מצויד גם בחיישן טביעת אצבע, וגם לו, כמו חברו הצרכני, יש יציאת USB-C וזאת לצד חיבורי HDMI ,DisplayPort וחיבור לרשת. החיבור למקלדת ולעכבר נעשה באופן אלחוטי. המחשב גם אמור להגיע עם מספר אמצעי אבטחה וביניהם: חיישן טביעות אצבעות שמוצע כאפשרות, מערכת HP Sure Start, מערכת לשיקום עצמי של ה-BIOS ועוד.

המחיר ההתחלתי עומד על 899 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים