העדכון הגדול של מיקרוסופט מביא איתו בעיקר בעיות גדולות

ממכשירי ה-Kindle שנתקלים במסך המוות הכחול של Windows 10 ועד למצלמות רשת הקופאות בזמן הפעולה - כך הביאה איתה הענקית את ה-Anniversary Update, שבינתיים רק גורם לצרות

מיקרוסופט. צילום: BigStock

חלק מבעלי מכשירי ה-Kindle של אמזון (Amazon) נתקלים בבעיות חמורות בעת השימוש עם המחשב לאחר התקנת העדכון הגדול שהושק לאחרונה – Anniversary Update.

מתברר שחלק מבעלי המודלים Paperwhite ו-Voyager זוכים לחזות מקרוב, ולא באופן אקראי, במסך המוות הכחול של Windows 10 ברגע שהם מחברים את המכשירים שלהם למחשב באמצעות כבל USB פשוט.

כדי לאושש את המחשב הם צריכים להפעילו מחדש. כך זה קורה בכל ניסיון לחבר את הקוראים האלקטרוניים, והדרך היחידה לעקוף זאת לפעמים היא לחבר אותם לפני שמדליקים את המחשב.

אין אור בקצה המנהרה

במיקרוסופט (Microsoft) כבר הודו בפורום התמיכה שלהם שהם מודעים לבעיה, אך לדבריהם מדובר במספר קטן בלבד של מכשירים שגורמים לבעיה. בינתיים, בכל מקרה, אין תיקון.

זו לא בעיית החומרה הראשונה שמדווחת לאחר ההשקה של ה-Anniversary Update. כבר לאחר ההתקנות הראשונות דווח על כך שמחשבים נתקעים בזמן העלייה של מערכת ההפעלה. במקרה הזה הודיעה מיקרוסופט כי הבעיה מתגלה במכשירים בהם מערכת ההפעלה מותקנת על כונן SSD ראשי, ואילו היישומים השונים וכן תיקיות שמירת הנתונים, נשמרים על כונן שני.

תקלה אחרת שהתגלתה קשורה לשימוש במצלמות רשת, ואפילו כמה מהפופולריות ביותר. יש לציין שתחום זה הפך לחשוב במיוחד עבור מיקרוסופט עצמה לאחר רכישת סקייפ (Skype). מתברר שבחלק מהמצלמות, הפעולה קופאת באמצע. לטענת מיקרוסופט מדובר בבעיה עם שני פורמטים של כיווץ וידיאו שגורמים לפעולת המצלמה להיתקע. הבעיה היא שמדובר בפורמטים שמצלמות רבות בשוק מסתמכות עליהם. אין כרגע פתרון מצד החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים