הרחפן הראשון עם טכנולוגיית RealSense של אינטל יוצא לשוק

בין תכונותיו, יודע הרחפן למפות את סביבת הטיסה שלו בתלת-מימד תוך כדי טיסה, וכך לזהות אובייקטים ומכשולים שצריך להתחמק מהם, תוך בחירת נתיב חלופי, והכל באופן אוטומטי ללא כל התערבות של המפעיל

Typhoon H Pro. צילום: יח"צ

יוניק (Yuneec), חברה סינית המתמחה בייצור רחפנים ואמצעי טיסה אחרים, כולל הבקרות הקשורות לעולם הזה, הכריזה על גרסת ה-Pro של הרחפן שלה Typhoon H שהינו הראשון לשלב מצלמות RealSense תלת-מימדיות של אינטל (Intel).

יחד עם מערכת שמבוססת על מעבד אטום (Atom) של אינטל, יודע הרחפן למפות את סביבת הטיסה שלו בתלת-מימד תוך כדי טיסה, וכך לזהות אובייקטים ומכשולים שצריך להתחמק מהם, תוך בחירת נתיב חלופי, והכל באופן אוטומטי ללא כל התערבות של המפעיל.

הרחפן כולל גם בקר ST16 שמאפשר לשני מפעילים לשלוט בו ביחד, במקרה הצורך, וכן מערך של חיישנים, כולל חיישנים אולטרה-קוליים, שמאפשרים לו לשמור טוב יותר על היציבות שלו בזמן הטיסה. בעזרת חיישנים אלו, שממוקמים בחלק התחתון של הרחפן, הוא יכול לבצע גם טיסות צמודות קרקע ואפילו בתוך מבנים, במקומות בהם יש קליטת GPS חלשה יותר מאשר מתחת לכיפת השמיים.

מצלמת התלת-מימד, RealSense R200, מסוגלת להסתובב ב-360 מעלות. חיישן ה-12 מגה-פיקסלים שלה מסוגל לצלם תמונות באיכות של 4K, והוא תומך בהזרמת וידיאו רציפה בשידור חי באיכות של 720p. כמו כן יש חיישן שמאפשר לרחפן לעקוב אחר המפעיל שלו כדי לצלם אותו באופן רציף.

Typhoon H Pro יהיה זמין למכירה החל בחודש הבא, בינתיים בארצות הברית. במכירה מוקדמת מחירו עומד על 1,899 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים