Cortana מגיעה לעזור לרצועת הספורט החכמה של מיקרוסופט

הענקית שחררה עדכון ל-Band 2, שמוסיף אפשרות לאפליקציית הבריאות Microsoft Health, בגרסת האנדרואיד שלה, לתקשר עם העוזרת החכמה התבונתית

היי שלום, קורטנה בניידים וברמקולים

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה עדכון קושחה חדש לרצועת הספורט החכמה שלה, Band 2, שמוסיף אפשרות לאפליקציית הבריאות Microsoft Health, בגרסת האנדרואיד שלה, לתקשר עם העוזרת החכמה התבונתית, Cortana.

עד עתה מדובר היה בתכונה שזמינה רק עבור משתמשי Windows Phone, וזאת למרות שניתן היה לבצע צימוד בין רצועת הספורט למכשירי אנדרואיד, וכעת גם משתמשים אלו יכולים לתת פקודות קוליות באמצעות המיקרופון שמשובץ ברצועה.

"עם Cortana ברצועה שלכם אתם יכולים לגשת לעוזרת האישית שלכם כדי לקבל הודעות מיידיות לגבי אירועים חשובים, לתקשורות וכן למידע שבקשתו מופעלת בקול, וכל זה מבלי להושיט יד למכשיר הטלפון שלכם. דברו אל המיקרופון שברצועה כדי ש-Cortana תבצע פעולות, תשיג עובדות ועוד", נכתב בבלוג הרשמי של החברה.

כדי לקבל את התמיכה ב-Cortana צריכים משתמשי Band 2 להוריד את האפליקציה Cortana app for Android מ-Google Play, להתקינה, ולוודא לאחר מכן ששירותי דחיפת ההודעות שלה פעילים. כדי לבצע את הצימוד והסנכרון צריך להשתמש באפליקציה Microsoft Health for Android. לאחר מכן יש להפעיל בתוך Health  את התמיכה ב-Cortana .

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים