החיים בלחיצת כפתור

אמזון הכריזה על AWS IoT - כפתור קטן מפלסטיק, בר תכנות, שלמעשה יאפשר לעשות כמעט כיד הדמיון הטובה עבור התקנים שמחוברים לרשת

על זה מותר ללחוץ? AWS IoT. צילום: יח"צ

אמזון (Amazon), במסע שלה להפוך גם לחברה שמספקת שירותים מעבר למכירות, הכריזה על AWS IoT – כפתור קטן מפלסטיק, בר תכנות, שלמעשה יאפשר לעשות הכל. לפחות כמעט הכל.

מדובר בהשקה מוגבלת עבור כפתור שבגרסה הקודמת שלו, שנקראה Dash Button ועלתה חמישה דולר בלבד, שימש כדי לאפשר ללקוחות לבצע הזמנות מחדש בלחיצת כפתור אחת.

הכפתור למעשה מאפשר לעבוד מול שירותי האינטרנט השונים שמציעה אמזון, כגון AWS Lambda ,Amazon SNS ואחרים מבלי צורך בכתיבת קוד מסובך, ומבלי צורך לייחס אותו באופן מדויק לשירות כזה או אחר.

עבור אלו פעולות ניתן להשתמש בכפתור? כאמור לעיל, כמעט כיד הדמיון הטובה עבור התקנים שמחוברים לרשת, גם אם זו דלת המוסך שלכם, וגם אם זה להפעיל או לכבות את המזגן, ואפילו כדי להתקשר לאמא בקלות.

"ניתן לקודד את הלוגיקה של הכפתור בענן כדי להגדיר לחיצות כפתור שיבצעו מנייה או ספירה של פריטים, כדי להתקשר למישהו או לשלוח התראה, כדי להתחיל או להפסיק משהו, להזמין שירותים, או אפילו כדי לספק משוב", סיפרה אמזון.

הכפתור החדש עולה 20 דולר, וכאמור, מדובר בהפצה יחסית מוגבלת בכמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים