לונדון: ניתוח ראשון באמצעות מציאות מדומה

הניתוח, שיתקיים היום (ה') באדם בעל גידול במעי הגס, יצולם במצלמות 360 ויועבר בשידור ישיר לסטודנטים לרפואה ● אלה יצפו בו בקסדות VR או OR, או באפליקציה ייעודית

משקפי מציאות מדומה. צילום אילוסטרציה: BigStock

בית החולים הממלכתי של לונדון יהיה הראשון בעולם שישתמש בטכנולוגיית מציאות מדומה כדי לשדר בזמן אמת ניתוח לאלפי סטודנטים לרפואה.

ד"ר שאפי אחמד, שיבצע את הניתוח, הוא מנתח מומחה בכיר בארגון הבריאות Barts Health NHS, והוא גם המייסד של חברה בשם Medical Realities, שעוסקת בשיפור דרכי הלימוד וההתנסות של סטודנטים באמצעות מציאות רבודה ומציאות מדומה.

הניתוח, שיתקיים היום (ה') בבית החולים המלכותי של לונדון, יבוצע באדם עם גידול סרטני במעי הגס. הוא יצולם בשתי מצלמות 360 מעלות מרובות עדשות של Mativision, והצילומים ישודרו בזמן אמת לאפליקציה ייעודית באמצעות טכנולוגיה של Medical Realities, שמאפשרת הפקת תוכן אינטראקטיבי.

סטודנטים מרחבי בריטניה יצפו בניתוח מכיתות הלימוד שלהם באמצעות קסדות מציאות מדומה, ויוכלו לראות לצד הניתוח עצמו מידע נוסף שהם זקוקים לו, ש-"יולבש" על הסרט. גם מי מהם שאין לו קסדת מעין אלה יוכל לצפות בניתוח, ב-iPhone או במכשיר אנדרואיד (Android), באמצעות אפליקציית VR או OR, או דרך האתר של Medical Realities.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים