קסדת המציאות המדומה הראשונה נחתה באלסקה

מייסד החברה הנלהב בחר להביא בכבודו ובעצמו את ה-Oculus Rift הראשונה ליבשת הקפואה ולמסור אותה אישית ● הדבר היחיד שעליו התחרט פאלמר לאקי הוא על כך שהופיע לאירוע בכפכפים

פאלמר לאקי, מייסד אוקולוס וממציא ה-Oculus Rift. צילום: GDC, מתוך ויקיפדיה

פאלמר לאקי, מייסד אוקולוס (Oculus), לקח על עצמו את המשימה לספק את הגרסה הצרכנית הראשונה של קסדת המציאות המדומה של החברה שלו, Oculus Rift. רוס מרטין, חובב VR ומפתח אינדי מאנקורג', אלסקה, היה הנמען בר-המזל של המכשיר, אשר יגיע אל מפתני הלקוחות האחרים החל ממחר.

מרטין, שתיעד חלק מהחוויה שלו במפגש עם לאקי והעלה את הדברים לטוויטר (Twitter) – הוא האדם הראשון שזכה לקבל את המכשיר ממש לידיו, והוא כנראה לא ישכח אף פעם את הרגע הזה. "מודה כל כך לפאלמר לאקי ואוקלוס על כך שהגיעו כל הדרך עד אלסקה", צייץ מרטין והוסיף "אתם סופר-מגניבים!"

בינתיים אמר לאקי לאתר המשחקים Polygon "כל זה לא התגבש ממש עד לשנייה האחרונה, אבל היו לי המון דברים שרציתי לעשות לאורך השנים ותמיד הייתי די עקשן", והוסיף וסיפר ש"אמרתי, היי חבר'ה, אני כבר עובד על זה מאז 2009, אנחנו כבר עובדים על אוקולוס מאז 2012, שככה יהיה לי טוב אם שליח אקראי הולך לזכות בסיפוק של מסירת ה-Rift הראשון. זה שלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים