סוני סגרה את Evolution Studios, המפתחת את Driveclub

הענקית היפנית הודיעה על סגירת אולפן הפיתוח שאחראי על משחקי המירוצים, ככל הנראה עקב אי שביעות רצון מהכנסותיו

שלום ולא להתראות. Evolution Studios

Evolution, בית פיתוח משחקי הווידיאו מצ'שייר, התחיל את דרכו בשנת 1999 ולאחרונה עבד על Driveclub לפלייסטיישן (PlayStation). סוני (Sony) בישרה על סגירת אולפני הפיתוח בהודעה שהגיעה בצמידות להכרזה של מיקרוסופט (Microsoft) על תכניותיה לסגור עוד מפתחת בריטית – Lionhead Studios.

סוני אמרה כי החלטתה הגיעה בעקבות סקירה של הפעילות האירופית שלה. "מקובל עלינו כי משמעות החלטה זו היא שאנו עלולים לאבד צוות ברמה גבוה, אבל על ידי התמקדות באולפנים אחרים, שיש להם כבר פרויקטים חדשים ומלהיבים בפיתוח, אנו מאמינים שנהיה בעמדה חזקה יותר, נתקדם ונוכל להציע את התוכן הטוב ביותר האפשרי באיכות הגבוהה ביותר לצרכנים שלנו", נאמר בהצהרה.

בקשר לעובדי האולפנים מבטיחה החברה לקחת אחריות ואמרה כי "במידת האפשר ננסה לשדך עובדים שיעשו הסבה לפרויקטים אחרים. אם הזדמנויות מתאימות אינן אפשריות בתוך החברה, נסייע לצוות בכל דרך שנוכל, כולל פנייה למעסיקים מקומיים ולחברות פיתוח אחרות".

קשיים ועיכובים-התאוששות-סגירה

Evolution התמחתה במשחקי מירוצים לקונסולות המשחקים של סוני. הטייטל הראשון שלה היה World Rally Championship ששוחרר בשנת 2001, ואשר לווה בכמה משחקי המשך. אחר כך, בשנת 2006, השיקה Evolution את Motor Storm.

המשחק, אשר נועד לאפשר לשישה שחקנים להקים מועדון ולהתחרות כנגד קבוצות יריבות באמצעות האינטרנט, היה אמור במקור להוות כותרת השקה בעבור פלייסטיישן 4 בשנת 2013, אך התעכב שוב ושוב. כשהפך לזמין לבסוף באוקטובר 2014, שרתי המחשב נאבקו בכדי לענות על הביקוש שנוצר לו, וגרסה מצומצמת בחינם שתוכננה בעבור מנויי פלייסטיישן פלוס (PlayStation Plus), נאלצה להתעכב עוד.

לאחר מכן העניינים כבר התקדמו יפה יותר, ואתר החדשות Eurogamer תיאר את המשחק בתור "אחד ממשחקי המירוץ הטובים ביותר הקיימים". בחודש יולי האחרון הודיעה Evolution כי המשחק רשם שני מיליון מכירות, אבל כנראה שהנתון המרשים הזה הוא מעט מדי מאוחר מדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים