מתקפת אסטרואידים: חבילת 100 משחקי אטארי קלאסיים תימכר ב-Steam

החברה תציג את Atari Vault בכנס PAX South 2016 ● בין המשחקים יכללו הלהיטים: Asteroids, Centipede ,Missile Command ו-Tempest and Warlords ● הרשימה המלאה עדיין לא הוכרזה

נוסטלגיה גרסת העתיד. אטארי

אטארי (Atari) הוא אולי שם מעורר נשכחות ומעלה זיכרונות מתוקים מהעבר, אבל עכשיו יש לכם אפשרות לחזור לימי התום. יצרנית משחק הטלוויזיה הישן-נושן הודיעה כי תספק 100 מהמשחקים הקלאסיים שלה, הכוללים את הלהיטים Asteroids, Centipede ו-Missile Command, למכירה ללקוחות החנות הדיגיטלית Steam.

החברה תציג את החבילה, שנקראת Atari Vault, בכנס PAX South 2016, שיתחיל ב-29 בינואר בסן אנטוניו, טקסס. בנוסף למשחקים שכבר צוינו, מכילה החבילה את הקלאסיקה Tempest and Warlords, אבל הרשימה המלאה עדיין לא הוכרזה, כך שאם יש לכם משחק מסוים שאתם כמהים אליו כבר שנים, כנראה שתצטרכו להמתין בסבלנות לבאות.

המשחקים, שיגיעו עם ממשק משתמש "משודרג", יאפשרו משחק מרובה-משתתפים וכניסה ל-Steam leaderboard, טבלת המנצחים של האתר. המשחקים גם יתמכו ב-Valve's Steam Controller, שמציע "שליטה משופרת באופן משמעותי לדיוק מרבי", כך על-פי אטארי.

החברה האחראית על פיתוח Atari Vault היא Code Mystics, הידועה כחתומה על החבילה של קלאסיקות אטארי שנוצרה בעבור מכשירי iPhone. אטארי צפויה להציג ב-PAX גם הדגמה של משחק מחשב חדש שפיתחה, RollerCoaster Tycoon World שמו, כמו גם משחק נייד שנקרא Pridefest.

למי שכבר חש דגדוג באצבעות נגלה כי Atari Vault אמורה להיות מושקת באביב 2016 וכי התמחור של החבילה טרם הוכרז אבל ברור שהיא יקרה מפז בעבור תאבי הנוסטלגיה שבינינו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים