הגאדג'טים שוב במרכז

התערוכה שהסתיימה בברצלונה כללה עשרות פיתוחים שונים ומעניינים, בעיקר בתחום המחשוב הלביש ● ריכזנו עבורכם מידע על שלושה בולטים מהם

מצלמת אקסטרים. SnapScam

בין הדברים הבולטים בתערוכת CES 2015, שהסתיימה בסוף השבוע בברצלונה, היו הגאדג'טים. אלה הציפו את התערוכה, בפרט הגאדג'טים בתחום המחשוב הלביש, שהולך וצובר תאוצה. עם זאת, מי שציפה לגדולות ונצורות בתחום זה מחברות הענק נחל אכזבה.

חברת iON הציגה סדרת מצלמות קלות משקל בשם SnapScam, שפונות לתחום האקסטרים. הן מצוידות בקליפס שמאפשר להצמיד אותן לבגד ובמגנט שבאמצעותו הן יכולות "להתלבש" על כל דבר מתכתי. ההפעלה שלהן פשוטה מאוד, בלחיצה קלה אחת, והן מסוגלות לצלם וידיאו באיכות של 720p, בקצב של 30 פריימים לשנייה. כמו כן, הן יכולות לצלם תמונת סטילס ברמה של 8 מגה-פיקסל. בעזרת לחיצה משולשת אפשר לצלם וידיאו.

ניתן לשמור את הצילומים בכרטיס microSD בנפח של עד 32 ג'יגה-בייט או להעביר לטלפון חכם, באמצעות חיבור בלוטות' (Bluetooth) או Wi-Fi. המחיר של המצלמה יהיה 150 דולר ושל דגם ה-Lite, שלא מאפשר חיבור ישיר לטלפון – 80 דולר. מהחברה נמסר כי כדי לקבל את המצלמות תצטרכו להמתין שבוע.

מטען ושני התקני USB בו זמנית. Laptop Charger Plus

מטען ושני התקני USB בו זמנית. Laptop Charger Plus

Zolt הציגה מטען ייחודי בשם Laptop Charger Plus, שיכול להטעין מחשב נייד ומאפשר לצד זה שימוש בשני התקני USB בו זמנית. הוא מותאם לשימוש ברשתות החשמל בכל רחבי העולם. הכוונה של החברה היא שבמקום שתסתובבו עם כמה מטענים לא נוחים, ובמקרה של מחשב נייד אפילו די כבדים, תכניסו לתיק או לכיס את המטען שלה, שאורכו כ-20 ס"מ בלבד, ותחברו אותו עם הכבלים המסופקים ועם הקצוות השונים. אלה אמורים להתאים לרוב, אם לא לכל, המחשבים בשוק. במקביל, ניתן לחבר את המטען לטלפון ולטאבלט. ה- Laptop Charger Plus נמכר במכירה מוקדמת באתר החברה תמורת 79.99 דולר. האתר אף מאפשר לכם לבדוק האם המטען מתאים למחשב שלכם.

כרטיס הזיכרון החדש של טושיבה

כרטיס הזיכרון החדש של טושיבה

טכנולוגיית ה-NFC מיועדת בעיקר לתשלומים בעזרת טלפונים וטאבלטים, אבל טושיבה (Toshiba) שילבה אותה גם בכרטיסי זיכרון SD, שיתחילו להימכר בקרוב בנפחים של 8, 16 ו-32 ג'יגה-בייט. באמצעות אפליקציה ייעודית ניתן יהיה להניח את הכרטיס על מכשיר תומך כדי לדעת כמה מקום פנוי יש בו, לראות תצוגה מקדימה של חלק מהתמונות המאוחסנות בו ולהעביר קבצים בקצב של לפחות 10 מגה-בייט לשנייה. הפיתוח הזה יכול להיות שימושי במיוחד עבור מכשירים שלא מצוידים בחריצי הרחבת זיכרון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גאדגטים

    נראה שעניין המטענים ניידים לסלולר עדיין לא מיצה את עצמו וצפויים טכנולוגיות חדשות שיקטינו את המטען ואת התפוקה של המטען נייד.

אירועים קרובים