סקירה: BU401 – המחשב החדש של אסוס לעסקים

ה-Ultrabook החדש של אסוס מגיע עם מפרט טכני מרשים למדי, שיכול לסייע לארגונים ולייעל את העבודה ● אלה, יחד עם חוויית השימוש, עושים אותו אחד המכשירים הטובים בתחום

.מתיימר לענות על האלמנטים העיקריים החשובים לארגונים בטאבלטים. ה-BU401 של אסוס

מה כבר צריכים ארגונים בבואם לרכוש לפטופ? שיהיה חזק, עם מסך גדול וברזולוציה גבוהה, שיהיה בו מספיק נפח אחסון ושכמובן, יהיה מאובטח, פשוט ונוח לשימוש. אלה האלמנטים העיקריים. הם לא תמיד מתקיימים בטאבלטים שמיועדים לשוק הצרכנים הפרטיים, אבל לארגונים הם חשובים ואפילו יותר מכך, שכן הם יכולים לשפר את העבודה, את המהירות והאיכות שבהן היא מתבצעת.

ASUS BU401, ה-Ultrabook החדש של החברה לארגונים, מסדרת הפרימיום BU לעסקים, מציע את מרבית האלמנטים הללו. לפני שאגלוש למפרט הטכני שלו, משהו על חוויית השימוש: מדובר במחשב נוח, עם מקשי מקלדת מספיק גדולים, ומסך ברור וחד למדי. הוא גדול דיו, פשוט לשימוש ומתאים היטב לעבודה על שולחן, אבל גם על הברכיים, בדרך למשרד או בין פגישה לפגישה.

מפרט טכני מרשים למדי. ה-BU401 של אסוס

מפרט טכני מרשים למדי. ה-BU401 של אסוס

המפרט הטכני של ה-BU401 מרשים למדי. כך, למשל, הוא מגיע עם מעבד Core i7 החזק של אינטל (Intel) ומהירות זיכרון של 1,600 מגה. נפח זיכרון ה-DDR3 שלו הוא 8 ג'יגה-בייט ונפח זיכרון ה-OnBoard עומד על 4 ג'יגה-בייט. גודל הדיסק הוא 500 ג'יגה-בייט ומהירות הדיסק – 5,400 מגה. ה-Ultrabook החדש של אסוס (ASUS) מגיע עם כרטיס גרפי GeForce GT 730M של Nvidia.

המחשב פועל על Windows 8 Pro ואם ממש רוצים, אפשר לשנמך ל-Windows 7. השימוש במערכות ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft) מתאים במיוחד, כמובן, לארגונים שמשתמשים באופיס 365 (Office 365), שכן לא צריך לבצע המרה, כמו במחשבים מבוססי אנדרואיד (Android).

המסך של ה-BU401 גדול – 14 אינץ' (ב-HD או +HD, כמובן), עם רזולוציה גבוהה –  1,600×900. מדובר במכשיר לא כבד – 1.6 ק"ג – עם מידות של 33.9×23.4×19.78. המקלדת עמידה למים וחיי הסוללה – ארוכים למדי.

מספר יציאות ה-USB ב-BU401 סטנדרטי למדי – שלוש, והוא כולל חיבור HDMI ואפשרויות חיבור לאוזניות ולמיקרופון.

מחיר סביר, אחריות לשלוש שנים. ה-BU401 של אסוס

מחיר סביר, אחריות לשלוש שנים. ה-BU401 של אסוס

אסוס לקחה גם כאן בחשבון את העובדה שאבטחת המידע חשובה ללקוחות הארגוניים שלה במיוחד והטמיעה ב-BU401 שני מנגנונים כדי לתת מענה על כך: זיהוי טביעת אצבע ו-TPM.

האחריות על המחשב היא לשלוש שנים ואסוס מתחייבת להביא אותו עד הבית, או העסק, וממנו ללא תשלום נוסף. גם המחיר לא בשמיים – החל מ-5,990 שקלים (כולל מע"מ).

לסיכום, אסוס שוב מוציאה מוצר נוח ויעיל, שיכול לסייע לארגונים, לייעל את העבודה ואולי, בעקיפין, להפחית את העלויות. שהרי עלותו של לפטופ היא לא רק המחיר הישיר שלו ולא מעט מנמ"רים ושאר אנשי מחשוב בארגונים השיבו במחקרים שמחשב נייד טוב עולה לארגון, בסופו של דבר, פחות.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קובי

    האם אפשר לקבלו ללא מערכת הפעלה ועם כרטיס מסך INTEL ? כמו כן יש שגיאת כתיב \ ניסוח בכל הנוגע למהירות הדיסק... מה עם השרות של ASUS ??????

  2. עמית

    בעקבות זה שיש למחשב הזה כ.מסך של NVIDIA זה הרס בעצם כל היתכנות שהמחשב יחזיק שנים על השולחן ולכן לא הייתי אומר שזה המחשב האולטימטיבי לעסקים אין לו SSD , יש לו NVIDIA שזה חיסרון מוחץ אז מה היתרון חוץ מדק? שיש את זה לכל החברות

אירועים קרובים