מערך הסייבר מחפש יועץ לאבטחת מידע ביישומים ביומטריים

היועץ יספק למערך הסייבר שירותי פיקוח וניהול אבטחה של מערכות ה-IT בכל המקומות שיש לממשלה רשות להפעיל יישומים ביומטריים ● חלק ניכר מהעבודה שלו תוקדש לאבטחת המאגר הביומטרי

אילוסטרציה: BigStock

מערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה פרסם אתמול (ג') מכרז לשכירת שירותיו של יועץ שיהיה אחראי על פיקוח, ניהול ואבטחה של מערכות ה-IT בכל מערך היישומים הביומטריים בממשלה, לרבות פרויקט המאגר הביומטרי. המכרז רלוונטי גם לחברות ייעוץ.

על פי המכרז, היועץ שייבחר יספק למערך הסייבר שירותי פיקוח וניהול אבטחה של מערכות ה-IT בכל המקומות שבהם יש לממשלה רשות להפעיל יישומים ביומטריים. אולם, מאחר שפרויקט המאגר הביומטרי הוא הפרויקט המרכזי של הממשלה בתחום, חלק ניכר מעבודת היועץ תוקדש לנושא זה. בכך מבקשת הממשלה להגביר את אמון הציבור בפיקוח על המאגר הביומטרי, בנוסף למנגנוני האבטחה שמופעלים על ידי מנהלי המאגר.

במכרז נכתב כי "היועץ יידרש ללמוד ולהכיר היטב את כלל מרכיבי ומערכות הפרויקט, ולקרוא ולהעיר על מסמכים פרויקטליים ומסמכי אפיון HLD ו-LLD טכנולוגיים".

מהם תנאי העבודה?

לפי התנאים, היועץ יהיה מחויב למינימום 70 שעות חודשיות, או 840 שעות שנתיות. הזוכה במכרז ייבחר לשנה עם אופציה להארכה לשלוש שנים, אולם לא יותר מארבע שנים. ההיקף הכספי המוערך הוא מאות אלפי שקלים.

דרישות הסף לתפקיד הן 15 שנות ניסיון בתחומי האבטחה ו/או הפיקוח, מתוכן 6.5 שנים בתפקיד ניהולי בפרויקטים בקנה מידה לאומי בגוף ממשלתי, בצה"ל או ברא"ם. זאת, בנוסף להשכלה אקדמית מקצועית רלוונטית וכשירות לסיווג ביטחוני מתאים, כפי שיידרש על ידי הממשלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים