אולקלאוד: ערן גיל מונה למנכ"ל, רונית רובין תנהל את אזור EMEA

גיל, שכיהן בשלוש השנים האחרונות כדירקטור באולקלאוד, יחליף את רובין כמנכ"ל החברה ● בנוסף, אולקלאוד הודיעה על השלמת רכישה של חברת ענן אמריקנית-קנדית ב-10 מיליון דולר ועל השלמת סבב גיוס של שבעה מיליון

ערן גיל, מנכ"ל אולקלאוד. צילום: יח"צ

אולקלאוד פרסמה היום (ג') שורה של הכרזות, בהן על השלמת רכישת חברת הענן האמריקנית-קנדית Figur8 Cloud Solutions תמורת כ-10 מיליון דולר, השלמת סבב גיוס של שבעה מיליון דולר וכמה מינויים, בהם של מנכ"ל חדש – ערן גיל. המנכ"לית הנוכחית, רונית רובין, תנהל את אזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) בחברה.

גיל הוא שותף-מייסד ובעבר סמנכ״ל בכיר של Cloud Sherpas – חברת פתרונות ענן, שנמכרה ב-2015 לאקסנצ'ר. באותה השנה הוא הצטרף לאולקלאוד כדירקטור בחברה. לגיל יותר משני עשורים של ניסיון בעולם ההיי-טק, מהם יותר מעשור של התמחות בטכנולוגיות.

רונית רובין, מנהלת אזור EMEA ב-AllCloud. צילום: צילום-פרסום

רונית רובין, מנהלת אזור EMEA ב-AllCloud. צילום: צילום-פרסום

רובין מונתה למנכ"לית אולקלאוד בדצמבר 2016, לאחר שעבדה בפרטנר קרוב לשבע שנים, בהתחלה כסמנכ"לית מערכות מידע ולאחר מכן, במשך שנה, כסמנכ"לית החטיבה העסקית. היא אף זכתה באות הצטיינות כמודל לחיקוי בטקס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים. לפני הגעתה לפרטנר היא כיהנה במשך שלוש שנים כסמנכ"לית מערכות המידע והטכנולוגיות העסקיות ב-Cal. בטרם זאת היא פיקדה על יחידת המחשב בחיל הים. רובין השתחררה מצה"ל בדרגת סא"ל.

מינוי נוסף שעליו הודיעה אולקלאוד הוא זה של ג'ון האלט, יו"ר, מנכ"ל ומשקיע ותיק ב-Cloud Sherpas, לדירקטור בחברה. ד"ר שי ווייל ימשיך לכהן כיו"ר שלה.

אולקלאוד מעוניינת לחדור לשוק הצפון אמריקני

לצד ההודעות על המינויים, מסרה אולקלאוד כי השלימה סבב גיוס בגובה של כשבעה מיליון דולר, שמביא אותה לסך השקעות של יותר מ-15 מיליון בארבע השנים האחרונות. סבב הגיוס האחרון הובל על ידי משקיעי אולקלאוד הנוכחיים, בהם משפחות ווייל ויסלזון הישראליות ומשקיעים פרטיים נוספים מישראל ומארצות הברית. השתתפו בו גם משקיעים חדשים, בהם דיסקונט קפיטל והאלט קפיטל (Hallett Capital) מארצות הברית.

Figur8 Cloud Solutions, שפועלת מסן פרנסיסקו ומטורונטו, הוקמה ב-2012 על ידי אוג'יי מלונזו וריצ'רד לוקסון, שהגיעו אליה מ-Salesforce. החברה מציעה פתרונות ענן של Salesforce וצומחת במהירות בשוק הצפון אמריקני – שוק שאליו מעוניינת אולקלאוד לחדור. מלבד סן פרנסיסקו וטורונטו, אולקלאוד תפעל גם בניו-יורק ובוונקובר. החברה, שמעסיקה כ-200 עובדים, כבר פועלת ממשרדים בישראל, מינכן, ברלין ובוקרשט.

גיל ציין כי "יש ביקוש רב בקרב החברות הגדולות בעולם לטרנספורמציה דיגיטלית מהיסוד, וחברות אלה זקוקות לתמיכה עסקית וטכנית, שירותי הטמעה ותהליכי ניהול שינויים המבוצעים בידי שותפים מנוסים. רכישת Figur8 מאפשרת לנו לתמוך בצורה יותר טובה בטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחותינו וגיוס ההון מעניק לנו את הגמישות שאנחנו צריכים על מנת לייצר צמיחה אורגנית או, אם נראה לנכון, לייצר צמיחה באמצעות רכישות נוספות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים