מגייסים עובדים במשק? הכירו את המערכת החינמית שתסייע לכם

מערכת נוחה וחינמית לגיוס עובדים עבור המעסיקים במשק הושקה בשיתוף שירות התעסוקה, מטריקס ו- Ewave ● בין האפשרויות שמציעה המערכת: פירסום המשרות באשף מיוחד וגישה למאגר קורות חיים של מחפשי עבודה

23/07/2018 15:13
שלוש ארבע ולעבודה. צילום אילוסטרציה: BigStock

פלטפורמה חדשנית וחינמית לניהול מאגר המשרות וחיפוש המועמדים לכל משרה.הושקה בימים אלו במסגרת שיתוף פעולה של שירות התעסוקה, Ewave וחטיבת האקספיריאנס במטריקס.

במטריקס אמרו כי בפיתוח המערכת ניתן דגש לשיפור חוויית המשתמש ונגישות הממשק. כך, למשל, יוכל המעסיק לעבוד בשולחן עבודה אישי המתאים לצרכיו, לפרסם את המשרות באשף מיוחד במערכת, לזכות לגישה למאגר קורות חיים של מחפשי עבודה הרשומים באתר וכן להגדיר 'ציידים' לפי צרכיו ודרישות המשרה. כל זאת באמצעות ממשק משתמש נקי עם מענה תפעולי מלא, מבוסס תהליכים מובנים והסברים תומכים.

בחברה הוסיפו כי המערכת נבנתה כך שתתאים לצרכים של מנהלי ומנהלות הגיוס בעסקים, ארגונים וחברות ברחבי הארץ והיא מאפשרת להעלות ולפרסם משרות ללא הגבלה וללא עלות.

"צייד המועמדים"

בנוסף, המערכת מאפשרת למעסיקים לבצע תהליך גיוס אקטיבי באמצעות שימוש ב"צייד המועמדים" המאפשר לציין מילות מפתח מרכזיות בקורות החיים אותם מחפש המעסיק, ובאמצעות מנגנון טכנולוגי מתקדם לבצע התאמה בין צרכי המעסיק לבין הפרופיל של המועמד.

במידה והמערכת מזהה כי במאגר שירות התעסוקה נמצאים קורות חיים מתאימים, המעסיק מקבל התראה ומאפשר לו לפתוח בהליך של גילוי המועמד ובקשת פרטים לטובת יצירת קשר.

המערכת מבוססת AngularJS ומשלבת מנגנון התאמות הפועל על תשתית חיפוש Elasticsearch. כמו כן השירות החדש פותח על גבי תשתית Bootstrap ויושלם בהמשך לפתרון רספונסיבי מלא.

חנה אביסרור גולדרייך, מנהלת אגף בכיר מערכות מידע בשירות התעסוקה. צילום: יח"צ

חנה אביסרור גולדרייך, מנהלת אגף בכיר מערכות מידע בשירות התעסוקה. צילום: יח"צ

"שירותים דיגיטליים בסטנדרט גבוה של חווית משתמש"

לדברי הדר קסטרו, מנהלת תחום בכיר יישומים בשירות התעסוקה, "גופים ציבוריים, נדרשים היום להשקיע יותר ויותר בחוויית משתמש על מנת להגדיל ולהעמיק את השימוש בערוצים הדיגיטליים של הארגון" אומרת, "האזרחים והמעסיקים מצפים לצרוך שירותים דיגיטליים בסטנדרט גבוה של חווית משתמש, והמערכת החדשה היא מוצר הדגל למעסיקים אשר מותאם לסטנדרטים הגבוהים שהשוק מכתיב."

חנה אביסרור גולדרייך, מנהלת אגף בכיר מערכות מידע בשירות התעסוקה, אמרה: "אנו צופים שהמעסיקים במשק הישראלי ימצאו ערך משמעותי בשירות הדיגיטלי החדשני. התמקדנו בפיתוח שירות איכותי יעיל וחינמי למעסיקים אשר יגדיל את שרשרת הערך. ככל שיותר מעסיקים ישתמשו בכלים אלו, כמות ומגוון המשרות במאגר הלאומי יגדלו, והאזרחים ייהנו ממאגר משרות עשיר ואיכותי כחלק ממכלול רחב של שירותים."

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמוס

    נשמע מעניין מאוד, איך נגשים למערכת?

אירועים קרובים