טוויטר סוגרת חשבונות

יותר מ-70 מיליון חשבונות הושעו על ידי טוויטר בחודשיים האחרונים ● ההערכה: מדובר בחשבונות רדומים

ממשיכה לנסות למנוע הפצת פייק-ניוז. טוויטר

כחלק ממדיניותה החדשה שמטרתה להדוף ולחסום את זרם המידע המוטעה והשקרי על גבי הפלטפורמה שלה, השעתה טוויטר (Twitter) בחודשיים האחרונים יותר מ-70 מיליון חשבונות. רק בחודשים מאי ויוני השנה הגיע מספר החשבונות המושעים לכפליים מקצב ההשעיה שנקטה בו באוקטובר 2017.

פלטפורמות חברתיות, בהן טוויטר ופייסבוק (Facebook) נתונות לבחינה ולביקורת קשה מצד מחוקקים ורגולטורים במדינות רבות, בטענות שונות לפיהן הן עושות מעט מדי כדי למנוע הפצה של תוכן שקרי. החברות הודיעו כי הן נוקטות צעדים מתאימים על מנת לסייע למשתמשים לא ליפול קורבן לתוכן שקרי, כמו מחיקת חשבונות משתמשים, הצגת עדכונים וניטור תכנים.

"לבלום התנהגות זדונית"

בשיחה שקיים עם אתר רויטרס העריך האנליסט מייקל פאצ'ר מוודבוש (Wedbush) כי חלק גדול מן החשבונות שהושעו היו חשבונות רדומים ולכן ההשפעה על החברה תהיה מזערית. "אם 70 מיליון החשבונות האלה היו ברובם פעילים, מספר החשבונות שהיו מושפעים מההשעיה היה 'זועק עד השמים'", הוא אמר.

דיי הארווי, סגן הנשיא לאבטחה בטוויטר, אמר כי החברה מחויבת לבלום התנהגות זדונית תוך כדי שהיא גם מאפשרת ומקדמת דיון חופשי, וציין כי האתר מחויב לספק למשתמשיו חוויה אמינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים