בזק בינלאומי תשווק שירותי קול ושיחות ללקוחות Office 365 של מיקרוסופט

החברה תספק שירותי שיחות מקומיות ובינלאומיות כחלק מחבילת הפתרונות של Office 365 ואפליקציית העבודה השיתופית, Microsoft Teams

בזק בינלאומי

בזק בינלאומי, שותפה של מיקרוסופט (Microsoft) בהטמעת פתרונות ענן, תספק שירותי קול ושיחות ללקוחות ה-Office 365 שלה. החברה תספק שירותי שיחות מקומיות ובינלאומיות כחלק מחבילת הפתרונות של Office 365 ואפליקציית העבודה השיתופית, Microsoft Teams..

פתרון זה נועד לספק ללקוחות את היכולת לשלב את אפליקציית Microsoft Teams, המהווה מרחב משותף לעבודת צוות על גבי Office 365. האפליקציה ממלאת תפקיד מרכזי בכל סוגי ההתקשרות מול לקוחות, שותפים ואנשי צוות, באמצעות סביבת עבודה המאפשרת שיתוף פעולה בזמן אמת (צ'טים, עריכת קבצים משותפת, תיאום פגישות, חיבור לאפליקציות ארגוניות אחרות ועוד – והכל במקום אחד).

שירותי הקול והשיחות של בזק בינלאומי, אומרים בחברה, יאפשרו ללקוחות לנהל כעת גם שיחות מקומיות ובינלאומיות באמצעות Microsoft Teams.

"למקסם את יכולות העבודה השיתופית"

הפתרון יאפשר ללקוח לצרוך דקות שיחה שנקבעו מראש לכל עובד, יספק מספר רב של מנויים לכל ארגון ואף ייתן ללקוחות לשמור על מספרי הטלפון הנוכחיים שלהם. הפתרון מבוסס על טכנולוגיית SIP Trunk, המאובטחת על-ידי בזק בינלאומי.

בחברה הוסיפו כי בהיבט התשתית, החדשנות היא בכך שמעתה לקוח עסקי יצטרך רק חיבור לרשת האינטרנט ואוזנייה שמתחברת למחשב על לקבל שירותי תקשורת מלאים ואינו צריך יותר לנהל שרתים, מרכזייה ומכשירים נוספים.

רון גלב, סמנכ"ל פתרונות עסקיים בבזק בינלאומי, אמר כי "הצורך בפתרון קולי על גבי פלטפורמת Office 365 מהווה צעד נוסף בהתפתחותו של עולם טכנולוגיות הקול לתשתיות הארגוניות ולעולמות שיתוף הנתונים".

אבי ביניא, סמנכ"ל חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל, ציין ש-"השילוב בין בזק בינלאומי לפלטפורמת Office 365 יאפשר ללקוחותינו למקסם את יכולות העבודה השיתופית בארגונם בצורה היעילה והחסכונית ביותר עבורם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים