בדרך ל-Aging2.0: איזה סטארט-אפ ישראלי ישפר את חיי הגיל השלישי?

תחרות חדשה מחפשת אחר מפתחי פתרונות טכנולוגיים יצירתיים לבני הגיל השלישי ● יש לכם רעיון טוב?

01/07/2018 13:47
גיל הזהב. צילום אילוסטרציה: BigStock

תחרות לאיתור סטארט- אפ חדשני ובעל פתרון טכנולוגי יצירתי שיסייע וישפר את חייהם של בני הגיל השלישי תיערך ב-2 בספטמבר ביוזמת קרן מגדלי הים התיכון Ventures. במסגרת התחרות, יתמודדו סטארט-אפים בשלבי MVP או בשלבים מתקדמים יותר, שגייסו עד 3 מיליון דולר. הקרן תלווה את המנצחים ויעניקו להם הדרכה מקצועית שתימשך כחצי שנה.

צוות הסטארט-אפ המנצח יקבל טיסה, לינה ואת הזכות להשתתף בכנס Aging2.0 בסן פרנסיסקו. כמו כן מנצחי התחרות יזכו בסבב פגישות ייעודיות עם משקיעים פוטנציאלים

 "הפוטנציאל העסקי והערכי באוכלוסיית בני הגיל השלישי"

מטרת הקרן היא להעלות את המודעות לפתרונות הטכנולוגים השונים הקיימים בישראל ובעולם עבור בני הגיל השלישי. הקרן מבקשת לאתר את החברות המחזיקות בטכנולוגיות הללו. המנצחים בתחרות יזכו במימון לנסיעה והשתתפות במשלחת הראשונה בישראל מתחום הטכנולוגיה בגיל השלישי שתשתתף בכנס. מלבד הכנס, המשלחת תפגיש את הסטארט-אפ המנצח עם משקיעים פוטנציאלים בעמק הסיליקון.

לדברי דב שוגרמן, מנכ"ל משותף של הקרן, " בעשור האחרון נראה כי תחום הפתרונות הטכנולוגיים לבני הגיל השלישי תופס תאוצה בכל העולם וביפן וארצות הברית כבר הפך לתעשייה ענפה ומובילה שרואה את הפוטנציאל העסקי והערכי באוכלוסיית בני הגיל השלישי. הקרן בחרה לארגן ולקחת חסות על התחרות על מנת להכיר לעולם את הטכנולוגיות הישראליות ולמצב את ישראל כמעצמת Tech 3rd כפי שהיא נתפסת בשאר תחומי הטכנולוגיה והקידמה".

המועד האחרון להגשת מועמדות לתחרות הוא ה- 22 ביולי 2018.

לפרטים והרשמה לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים