תן ביס, לתשומת ליבך: פיידאיט גייסה מיליון דולר

פיתחה אפליקציית הסעדה דיגיטלית להקל על עובדי חברות לסעוד על חשבון המעביד ● תיתן ביס לנתח השוק של תן ביס?

אוכלים בעבודה. צילום: BigStock

פיידאיט (PaidIt) הישראלית, שפיתחה פלטפורמת הסעדה דיגיטלית המיועדת לטפל בתקציבי הסעדה של חברות ובתשלומים בתחום זה בסביבות סגורות ובמתחמי עבודה משותפים, הודיעה אתמול (ג') על סגירת סבב סיד בהיקף מיליון דולר. בסבב השתתפו Micro VC "המדגרה", אודי הילמן ומספר קיבוצים.

אפליקציית ההסעדה המאפשרת להתממשק ישירות ובאופן מקוון אל מערכת הקופות בבתי העסק. הנה טכנולוגיה הנחשבת למועדפת על פני חיבור אופליין המקובל כיום. חיבור מהיר זה מציע תכונות מתקדמות עבור הלקוח ובמקביל משפר את זרימת העבודה (Workflow) בבתי העסק. בין התכונות החדשות ניתן למנות הזמנה מראש או במקום ישירות דרך האפליקציה, הצגת החשבון ותשלום מיידי בעת ישיבה במקום, חלוקת תשלום בין חברים ועוד. נוסף על כך המעסיקים יכולים לנהל את חשבונות העובדים באופן ישיר ומבלי לעבור ישירות דרך הלקוחות כפי שמקובל בתחום.

עובדים הרוכשים מזון בכ-4 מיליארד שקלים מדי שנה

החברה תחל בקרוב להציע את שירותיה במקביל בארץ ובגרמניה. בעוד בישראל מדובר בשוק גדול וותיק המונה כ-4,000 חברות המעסיקות כ-9,000 עובדים הרוכשים מזון בכ-4 מיליארד שקלים מדי שנה, בגרמניה התחום כמעט ואינו קיים. החברה מקווה להיות סנונית ראשונה שם, המבשרת את הדרך ומבססת תעשייה חדשה. בארץ היא תנסה לנצל את פיתוחיה הטכנולוגיים המאפשרים אוטומציה כמעט מלאה כדי להתחרות בתן ביס וסיבוס השולטות בשוק ואף להוריד מחירים עבור החברות ובעלי המסעדות.

אילון אלחדד, מנכ"ל וממייסדי פיידאיט: "אנחנו מקווים לדחוף את התחום לכיוון שהוא יותר טכנולוגי ולכן גם יותר נוח, יותר זול ויותר חברתי. הכניסה שלנו לתעשייה תפעל לטובת כל הצדדים: המעסיקים, המסעדות והעובדים כמובן. שמחנו לקבל את אמון המשקיעים ולגייס את הסכום שנדרש לנו כדי להתחיל בפעילות מסחרית."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים