העצמה נשית: יוזמה חדשה תחבר סטודנטיות לחברות היי-טק

היוזמה תחבר בין 100 סטודנטיות ובוגרות של אוניברסיטת תל אביב לחברות מהענף שמחפשות כוח אדם בתחומי הניהול והפיתוח

26/06/2018 15:06
עוצמה נשית בהיי-טק. צילום: BigStock

יוזמה חדשה לשילוב נשים בהיי-טק הישראלי תחבר בין 100 סטודנטיות ובוגרות של אוניברסיטת תל אביב עם חברות היי-טק המעוניינות לשלב כוח אדם בתפקידי ניהול ופיתוח.

התכנית לחיבור בין המועמדות למיזמי הייטק ישראלים תתקיים במסגרת כנס החדשנות Tau Innovation של האוניברסיטה, במטרה לעזור לחברות היי-טק להתמודד עם האתגר העיקרי בענף: גיוס כוח אדם מוכשר והגברת האיזון המגדרי בתחומי ההיי-טק.

משרות שניתן לבצען מהבית

החברות הקולטות ביצעו התאמות שיוכלו להקל על המועמדות בהליך המיון והקבלה למשרות. בין ההקלות יוצעו משרות שניתן לבצען מהבית, אפשרות בחירה לעבור ראיון עבודה אצל מראיינת, מאחר שיש מועמדות שמרגישות כך נוח יותר, ועידוד של המועמדות להציע עצמן לתפקידים גם אם הן לא עונות על מרבית הדרישות – דבר שגברים רבים עושים.

לדברי אוהד גולוב, מנהל הכנס, "חברות טכנולוגיה בונות מוצרים המסייעים לנו להתנהל טוב יותר בעולם, אך כשבודקים את מגדריות האנשים שבונים את הטכנולוגיות רואים שמרבית המוצרים והפתרונות בהיי-טק נבנים במחלקות גבריות ותחת ניהול גברי. לכן, יש מקרים שבהם מוצרים טכנולוגיים נוטים להתאמה לגברים ומקפחים העדפות של 52% מהאוכלוסייה – נשים. זו סיבה נוספת מתוך רבות מדוע ענף ההיי-טק רק ירוויח אם נשאף לאיזון מגדרי גם בתפקידי ניהול ופיתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים