פריפינדר גייסה חמישה מיליון דולר

החברה פיתחה טכנולוגיה לניהול המידע הפרטי שחברות מחזיקות ● הכסף ישמש להמשך פיתוח והרחבת מערך השיווק

אילוסטרציה: BigStock

פריפנדר (Prifender), שפיתחה טכנולוגיה לניהול המידע הפרטי שחברות מחזיקות, הודיעה בימים אלו על סגירת גיוס בסך כולל של 5 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן הון-הסיכון Firstime בשיתוף קרן ההשקעות שקד ונצ'רס.

פלטפורמת פריפנדר היא הראשונה מסוגה אשר מאתרת, ממפה ומארגנת מידע אישי ממספר רב של בסיסי נתונים בתוך הארגון כך שתתאפשר שקיפות מלאה מבוססת זהויות. כל זאת באופן אוטומטי מלא, בהתבסס על יכולות בינה מלאכותית מתקדמות. הפלטפורמה של החברה מציעה ניהול סיכונים ומאפשרת לקשר כל זהות בארגון עם חובות הפרטיות הרלוונטיות שלה וכן לנהל בקלות את המידע שאותו ארגונים אוספים ומעבדים, דרישה שהולכת וצוברת תאוצה עם כניסתן לתוקף של תקנות שונות, דוגמת תקנות הגנת הפרטיות האירופיות, ה- GDPR.

"שקט נפשי לחברות"

הגיוס יממן את פעילות החברה לאספקת מענה לביקוש לטכנולוגיה שלה, ויאפשר לה להמשיך לפתח את הפלטפורמה תוך ניצול טכניקות בינה מלאכותית וטכניקות מסורתיות בכדי לייעל את הפונקציונליות של הפלטפורמה.

נמרוד לוריא, מייסד ומנכ"ל פריפנדר, אמר: "ראינו עלייה משמעותית בפניות בחודשיים האחרונים, בכל יום אנחנו שומעים מחברות שצריכות לתת דין וחשבון על המידע האישי שהן אוספות ומעבדות. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לספק שקט נפשי לחברות המובילות בעולם ולייעל את ניהול המידע הפרטי בעזרת מערכת קלה לפריסה ובעלת יכולות אוטומטיות שעובדות בכל קנה מידה ומאפשרת חיסכון בזמן ובעלויות. גיוס זה מאפשר לנו להגיע לשוק רחב יותר ובכך להוביל לצמיחה נוספת לחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים