מיהן חברות ה-IT שהלקוחות הכי מרוצים מהן?

מחקר חדש מגלה את שביעות הרצון של לקוחות ה-IT מהמוצרים ומהשירות של החברות בתחום ● תוצאותיו ייחשפו באירוע שיתקיים בקרוב

לאילו חברות הניפו הנשאלים את האצבע? צילום אילוסטרציה: BigStock

מהי מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהמוצרים והשירותים שהם מקבלים מחברות ה-IT בישראל? זה היה הנושא המרכזי של מחקר שערכה פירמת הייעוץ BDO, המדרג את שביעות הרצון של הלקוחות בשוק הישראלי.

המחקר, שנקרא IT Top Stars, מתפרסם זו השנה השנייה ברציפות. הוא מבוסס על תשובות לשאלונים שהגיעו מסמנכ"לי ומנהלי מערכות מחשוב וטכנולוגיה בכ-130 ארגונים גדולים ובינוניים במשק הישראלי. בסך הכל, השתתף בו מדגם מייצג של כ-200 איש.

המשיבים נשאלו לגבי קטגוריות המוצרים בשלושה תחומים: אפליקציות, חומרה ושירותים. בכל אחת מהקטגוריות הוצגה להם שורה של מוצרים רלוונטיים, שהם עצמם בחרו ומכירים אותם, והם התבקשו לענות באשר ליציבות ולאמינות שלהם, לעושר יכולות המערכת, לגמישות, לידידותיות וכן שביעות רצון כללית.

ניסוח השאלות וניתוח התשובות נעשה בעזרת ועדה מקצועית בלתי תלויה, שהורכבה מבכירי המנמ"רים בארגונים. בין חברי הוועדה היו: שי בסון מבנק לאומי; ערן גוטמן משיכון ובינוי; יחיאל גפנר, לשעבר מנמ"ר שירותי בריאות כללית; שמעון הרץ, לשעבר מנמ"ר פלאפון; איילה חכים מבנק מזרחי-טפחות; דורון פלח מ-yes; אשר רשף, לשעבר מנמ"ר לאומי קארד; ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו; יוסי שנק, מנמ"ר חברת החשמל; ועידית שרויטמן, מנמ"רית החברה המרכזית למשקאות קלים.

ירון פלד, שותף ומנהל BDO Consulting, אמר כי "מדד IT Top Stars מספק כלי השוואתי אמין ואיכותי בידי ארגונים במשק הישראלי בבואם לקבל החלטות בבחירה של מוצרים וספקים לביצוע פרויקטים טכנולוגיים. הוא גם מספק לספקי ה-IT תמונת ראי שתסייע בידם לשפר את טיב השירותים והמוצרים שהם מספקים".

תוצאות המחקר ייחשפו באירוע חגיגי שמפיקה קבוצת אנשים ומחשבים, ונושאו יהיה "ערעורים על ארכיטקטורת IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים