נשים, דיגיטל ותיירות: הסטארט-אפים הזוכים של Booking.com

במסגרת Booking Booster, תוכנית האקסלרטור של חברת התיירות, זכו שני סטארט-אפים מהודו, המבקשים לפתור את מצוקת הנשים במדינה ולמפות קהילות בהימלאיה

07/06/2018 15:14
גיליאן טאנס, מנכ"לית ונשיאת Booking.Com, עם נציגי הסטארט-אפים שהגיעו לגמר. צילום: יח"צ

הסטארט-אפים Sakha Consulting Wings: Woman on Wheels ו-Global Himalayan Expedition מהודו זכו לאחרונה בתוכנית האקסלרטור של Booking.com , שנערכה גם בישראל, בתחומי התיירות הבת קיימא. השתיים קיבלו את שני המענקים הגדולים ביותר – על סך 325 אלף 325 יורו ו-400 אלף יורו – בזכות המיזמים שהגישו.

הסטארט-אפ Sakha Consulting Wings: Woman on Wheels (נשים על גלגלים) הוא יוזמה חברתית שנועדה לספק פתרונות הסעה ומעבר בטוחים לנשים על ידי נשים בערים נבחרות בהודו.

חברת Global Himalayan Expedition היא יוזמה לארגון משלחות לאספקת אנרגיה נקייה וגישה לחינוך דיגיטלי לקהילות מרוחקות בהרי ההימלאיה במטרה לסייע להן ובמקביל גם למטיילים להגיע אליהן ולחקור אותן.

החברה הכריזה על הסטרטאפים אשר קיבלו מענקי צמיחה כחלק מהתוכנית להאצת פרויקטים לשנת 2018, שנקראת Booking Booster. לאחר שלושה שבועות של סדנאות וחונכות אינטנסיבית שנוהלו באופן בלעדי על ידי מומחי החברה.

פתרונות טכנולוגיים חלוציים ויוזמות שמחזקות קהילות מקומיות

קרן המענקים של Booking.com עומדת על היקף של 2 מיליון יורו ומטרתה לסייע ולתמוך בסטרטאפים במהלך צמיחתם ובמעברם לשלב הבא. עשרת הסטארט-אפים שהשתתפו בתוכנית מגיעים משש מדינות שונות. העסקים שלהם כוללים שילוב מגוון של מסחר אלקטרוני חדשני אשר מחבר בין מטיילים לבין חוויות טיולים שפונות לכולם, פתרונות טכנולוגיים חלוציים ויוזמות שמחזקות קהילות מקומיות כך שירוויחו באופן שווה מהזדמנויות בשוק התיירות הבינלאומי.

“החזון והתשוקה שראינו השנה אצל חברות הסטארט-אפ היוו השראה גדולה", אמרה גיליאן טאנס, מנכ"לית ונשיאת Booking.com. "כולנו מצפים בכיליון עיניים לראות כיצד יתממשו תוכניותיהם במהלך השבועות והחודשים הבאים, בעוד שאנו עובדים יחד כדי להביא את החזון שלהם לתיירות בת קיימא ביותר יעדים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים