"מערך IT שלא יספק מענה אג'ילי לעסק ייכשל בתפקידו"

כך אמר היום (ג') גרד מיק, מנהל מכירות NSX אזורי בחברת VMware בכנס אנשים ומחשבים ● איך אפשר להתמודד עם הסוגיה?

גרד מיק, מנהל מכירות NSX אזורי ב-VMware. צילום: לידור עראקי

"מה שמאפיין ארגונים כיום אלה עבודה בריבוי סביבות IT, עבודה בדטה סנטר הפנימי ובענן, עבודה בסביבה מרובת עננים והצורך בקישוריות מאובטחת בין המטה והסניפים. המענה לכך הוא תפיסה שבסיסה הכל מוגדר תוכנה, שנעטפת במעטפת אבטחת מידע", כך אמר גרד מיק, מנהל מכירות NSX אזורי ב-VMware.

מיק התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת כנס Transform Network and Security, שערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה היום (ג') במלון דניאל בהרצליה, בהפקת אנשים ומחשבים.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדבריו, "המשימה המרכזית הניצבת כיום בפני ה-IT היא לתת מענה מהיר וזריז לצרכים העסקיים בארגון. מערך IT שלא יספק מענה אג'ילי לעסק ייכשל בתפקידו. לכן נדרש להנפיק ולהוציא לשוק במהירות אפליקציות עסקיות. לשם כך נדרשת תשתית אג'ילית, אשר תומכת בצורה המיטבית באותם צרכים עסקיים".

"הדרך היחידה לענות על השילוב בין הצרכים העסקיים לבין אלה הטכנולוגיים", אמר מיק, "היא מימוש של גישת דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC). התחלנו בכך לפני שנים רבות עם מחשוב מוגדר תוכנה, עברנו לאחסון מוגדר תוכנה וכעת אנחנו בעיצומו של המרכיב החשוב ביותר בתפיסה זו – רישות מוגדר תוכנה. את שלוש השכבות הללו יש לעטוף במעטפת אבטחת מידע ולהוסיף לה שכבת ניהול".

מהדטה סנטר לענן ובחזרה

הוא ציין כי "בדצמבר האחרון רכשה VMware את VeloCloud, שפועלת בעולם ה-SD-WAN בענן, ומאפשרת לארגונים ולספקיות שירות לפרוס קישוריות WAN גמישה ומאובטחת. רשת ה-SD-WAN של VeloCloud מאפשרת לארגונים חיבוריות בצורה מאובטחת בהנפקה ובתפעול של יישומים רבים, ולעשות זאת באופן אג'ילי, עם יכולות לתת מענה גם בסניפים של ארגונים ובתחנות הקצה. זאת, תוך אספקת אמינות לשירותי ענן, לדטה סנטרים פרטיים וליישומים ארגוניים מבוססי תוכנה כשירות (SaaS). בדרך זו מתקבלת תעבורת נתונים טובה יותר בין הענן והדטה סנטר הפנימי, וביניהם ובין המשתמשים. בדרך זו ניתן להוזיל את עלויות הקווים ולענות טוב יותר על צרכי הלקוחות של הארגון".

"חיברנו את היכולות של VeloCloud לפלטפורמה של VMware NSX", הסביר מיק, "ובדרך זו ארגונים יכולים לקבל אוטומציה מקצה לקצה, הפעלה רציפה ומתמשכת של היישומים, עבודה מהירה בין מטה הארגון והסניפים ומעטפת אבטחת מידע מוכללת – מהדטה סנטר לענן ובחזרה".

הוא הוסיף כי "השוק הישראלי מתקדם ואנחנו רואים כיצד ארגונים פה מטמיעים ומהווים מאמצים מוקדמים של טכנולוגיות. ישראל מתאפיינת בחשיבה מחוץ לקופסה. כך, אנשי הסניף הישראלי ערכו פרויקט באמדוקס, שאותו כינו אנשי החברה EaaS – סביבה כשירות. בעקבות הפרויקט, כל מפתחי החברה מזמינים סביבה דיגיטלית, שבעבר היה לוקח ימים עד שבועות לייצר אותה ואילו כיום מדובר בדקות ספורות. מצב חדש זה העלה את תפוקת העובדים בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים