"הטכנולוגיה היא זו שתקבע אם הארגון ישרוד – או לא"

"ה-IT הארגוני הוא זה המאפשר את הטרנספורמציה הדיגיטלית - הטכנולוגיה היא זו שמעניקה את היכולת להיות למנוע הצמיחה של הארגונים", כך אמר אורן שגיא, מנכ''ל סיסקו ישראל

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: ניב קנטור

"אנו חווים כיום שינויים בכל תחומי החיים – החל מתחבורה, דרך מלונאות וכלה בבנקאות. גם קצב השינוי מהיר בצורה משמעותית מבעבר. על מנת לעמוד בקצב, יש צורך בהטמעה של טכנולוגיה מתקדמת, שבעצמה השתנתה בלא היכר בחמש השנים האחרונות. הטכנולוגיה אותה יטמיע הארגון, תקבע – בסופו של דבר – אם הוא יוכל לעמוד בקצב השינויים המתגבר – או לא", כך אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו (Cisco) ישראל.

שגיא התראיין לאנשים ומחשבים בפתח אירוע Digital Transformation by Cisco. הכנס נערך אתמול (ג'), במשרדי סיסקו ישראל בנתניה, בהשתתפות יותר מ-100 מלקוחות החברה. האירוע היה הרביעי והאחרון בסדרה בת ארבעה מפגשים, כשכל מפגש התמקד בעולמות תוכן שונים הקשורים למסע הדיגיטלי.

ה-IT הארגוני, ציין שגיא, "הוא זה המאפשר את הטרנספורמציה הדיגיטלית. הטכנולוגיה היא זו שמעניקה את היכולת להיות למנוע הצמיחה של הארגונים. לנו, בסיסקו, יש פלטפורמה דיגיטלית לארגונים מקצה לקצה".

ארגונים, אמר שגיא, "נדרשים למענה בכל אחד מהמימדים – דטה סנטר, רישות, אבטחת מידע והגנת הסייבר ושיתופיות. זאת, על מנת לתת מענה לצרכים העסקיים, מבוססי הטכנולוגיה – של הארגון ושל לקוחותיו. המענה מתקבל באמצעות פלטפורמה אחת כוללת, העונה לכלל הדרישות הדיגיטליות של ארגון".

לפני ארבע שנים, אמר שגיא, "החברה החליטה לבסס עצמה כמובילה בעולם ה-IT. סיסקו זיהתה את המגמה של המסע הדיגיטלי של הארגונים – ונערכה לקראתה. סיסקו מעסיקה יותר מ-4,000 מהנדסים, שכל מטרתם היא לייצר פתרונות לזירה הדיגיטלית המשתנה מיום ליום. במשך כשנתיים ישבו המהנדסים ובנו תפיסות חדשות לעולם ה-IT החדש, הפועל בדטה סנטר ומחוצה לו, בסביבה מרובת עננים. כך, בנינו פלטפורמה חכמה ומאובטחת לעסק הדיגיטלי".

סיסקו, ציין שגיא, "היא החברה המשקיעה במחקר ופיתוח הכי הרבה בתעשייה. היקף ההשקעה השנתי שלנו במו"פ עומד על שבעה מיליארד דולר, נתון המשקף 14% מתקציבה השנתי של החברה, בסך 49 מיליארד דולר".

לדבריו, "סכום דומה סיסקו השקיעה ברכישה של חברות להשלמת ההיצע שלה. הרגל השלישית בפעילותה, לצד ההשקעה במו"פ וברכישות, היא שיתופי פעולה הדוקים שהחברה עורכת עם חברות IT שונות, בענן ומחוצה לו. עם שלושת המנועים הללו אנו בונים אקו-סיסטם מלא".

מענה לאתגרי ה-IT בעולם החדש

בארבעת המפגשים שערכנו, אמר שגיא, "בנינו פלטפורמה דיגיטלית כוללת, העונה לאתגרי ה-IT בעולם החדש. בהיבט הדטה סנטר, אנו מספקים דטה סנטר מונע-כוונה, Intent-based Data Center – פלטפורמה לומדת ואוטונומית. הדור הבא הזה של הדטה סנטר, מזהה מה האפליקציות 'דורשות' ומה מצב הרשת. הדטה סנטר לומד תוך כדי תנועה, משפר בצורה עצמאית את פעילותו ואוכף את מדיניות אבטחת המידע. כך הוא עונה למשימה החדשה שלו: לסייע להיבטים העסקיים של הארגון, שיותר ויותר תלויים בו מאשר בעבר".

בהיבט הרישות, ציין שגיא, "אנו מציעים תפיסת הפעלה של רשת מונחית-תוכנה (SD), רשת אוטונומית וחכמה, הלומדת בלא הרף, המאמצת דפוסי פעולה חדשים – ובעיקר – מאובטחת באופן מוכלל".

בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר, ציין שגיא, "אנו עונים לשני אתגרים – ריבוי מוצרי ורכיבי אבטחת המידע בארגונים, שבממוצע עומד על 50 או יותר רכיבים, לצד הצורך בניהול התראות ובנייה של תגובה מהירה. כך, אנו מספקים פלטפורמה כוללת, המגנה על הארגון מקצה לקצה, בקמפוס, בדטה סנטר, בתחנות הקצה ובענן. הפלטפורמה מוזנת על ידי ענן האנליטיקה שלנו, TALOS. הרכיבים מגיבים יחד להתראות ומהווים חלק מתפיסת ההגנה, עם היערכות לפני ותוך כדי המתקפה – והריפוי לאחריה".

השיתופיות, אמר שגיא, "מאפשרת לשנות את אופן הדיבור של הלקוחות עם הארגון, ולעשות זאת ברב-ערוציות, עם הכנסת תובנות מבוססות אנליטיקה".

"הטרנספורמציה הדיגיטלית מחייבת אותנו להעניק לארגונים מענה כולל לאתגרי ה-IT, עם פלטפורמה בה כלל הרכיבים מדברים האחד עם השני בקלות", סיכם שגיא.

"סיסקו השתנתה בחמש השנים האחרונות: ממובילה עולמית בתקשורת, היא הפכה לחברת IT מבוססת חדשנות, עם מעבר מעולם החומרה לעולמות התוכנה, המשולבים בכל שכבות הפלטפורמה שלנו, תוך רלוונטיות ומתן מענה לצרכים העסקיים של הלקוחות הארגוניים. הפלטפורמה שלנו עוזרת לארגונים להצליח במסע הדיגיטלי המורכב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים