מרב בהט מונתה למשנה למנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט ישראל

בהט תכהן תחת המנכ"ל החדש, אסף רפפורט, ובמקביל תמשיך לנהל את תחום האסטרטגיה בחטיבת הענן ואבטחת המידע לארגוני אנטרפרייז של מיקרוסופט

מרב בהט, המשנה למנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט ישראל. צילום: רודריגו דה מדיירוס, ארק מדיה סטודיו

מרב בהט מונתה למשנה למנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft) ישראל פיתוח – מרכז המו"פ של חברת הענק בארץ. היא תשמש בתפקיד תחת אסף רפפורט, שמונה באחרונה למנכ"ל במקומו של יורם יעקובי.

בהט מנהלת כיום את האסטרטגיה בחטיבת הענן ואבטחת המידע לארגוני אנטרפרייז של מיקרוסופט, המפתחת את מוצרי הגנת הסייבר של החברה. היא תמשיך לנהל פעילות זאת, במקביל לתפקידה כמשנה למנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט ישראל.

מרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל, שממוקם בהרצליה, מונה כ-1,100 איש ומהווה אחד ממרכזי החדשנות החשובים של מיקרוסופט, לצד המרכזים בעמק הסיליקון ובבוסטון. המרכז מוביל את הפעילות הבינלאומית של החברה בתחומי הסייבר, הבינה המלאכותית וה- Big Data.

יצוין כי בהט הצטרפה למיקרוסופט לפני כשנתיים, לאחר שמילאה מגוון תפקידים בכירים. בתפקידה האחרון היא שימשה כסמנכ״לית מוצרים ב-Flash Networks, וקודם לכן כמשנה לסמנכ"ל אסטרטגיית מוצרים ב-Comverse וכדירקטורית מוצרים ב-Schema.

בהט היא בוגרת הנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ובוגרת תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון בשיתוף עם אוניברסיטת בוסטון. היא הצטרפה למיקרוסופט לאחר שהשלימה את לימודיה בתכנית מנהיגות ואסטרטגיה עסקית באוניברסיטת הרווארד.

היא אמרה עם מינויה כי "ניתנה לי הזדמנות להשפיע לא רק על המוצרים והשוק, אלא להיות חלק מהמהפכה הייחודית שמיקרוסופט עוברת בשנים האחרונות, שמתבטאת בבניית תרבות של תעוזה וחדשנות. אני מתכוונת לפעול לצמיחה והרחבת הפעילות של מרכז הפיתוח, ולהעמקת החיבור שלנו ללקוחות ולקהילת ההיי-טק המקומית".

רפפורט ציין כי "בהט מביאה אתה ניסיון, ראייה לטווח ארוך ויכולת ביצוע מוכחת במיקרוסופט ומחוצה לה. כבר כיום היא שותפה בניהול הפעילות של תחום הסייבר במרכז הפיתוח – שותפות שהוכיחה את עצמה בצמיחה עסקית משמעותית ובביסוס מרכז הפיתוח בישראל כמרכז סייבר מוביל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים