אסף רפפורט מונה למנכ"ל המו"פ של מיקרוסופט בישראל

רפפורט, ממייסדי אדאלום, שנמכרה למיקרוסופט תמורת 320 מיליון דולר, יחליף את יורם יעקבי, שפורש אחרי 20 שנים ● הוא ינהל את כלל פעילות המו"פ בארץ, שמתבצעת מהמרכזים בהרצליה, בחיפה ובנצרת

אסף רפפורט, מנכ"ל מרכזי המו"פ של מיקרוסופט בישראל. צילום: יח"צ

מינוי מרענן במיקרוסופט (Microsoft) ישראל: אסף רפפורט בן ה-34 ינהל את מרכזי המחקר והפיתוח של החברה בארץ, במקומו של יורם יעקבי, שהודיע על פרישתו מהתפקיד בספטמבר, לאחר שני עשורים בחברה.

רפפורט ינהל את כלל פעילות המחקר והפיתוח של הענקית בישראל. מרכז המו"פ הראשון של מיקרוסופט בארץ הוקם בהרצליה לפני כ-25 שנים, וכיום יש לה שלושה מרכזים כאלה בישראל: בחיפה, בנצרת וכאמור – בהרצליה.

דרכו של רפפורט במיקרוסופט החלה ב-2015, לאחר שהענקית רכשה את חברת אבטחת המידע אדאלום (Adalom), שאותה הוא הקים יחד עם עמי לוטבאק ורועי רזניק, תמורת 320 מיליון דולר. לאחר הרכישה הוא מונה למנהל קבוצת אבטחת הענן של מיקרוסופט בישראל – תפקיד שבו ימשיך גם כעת, לצד תפקידו החדש. הקבוצה מבוססת על מספר רכישות של מיקרוסופט, בהן של אדאלום, ובתקופתו של רפפורט גדלה למאות אנשים.

לפני הקמת אדאלום הוא עבד בחברת הייעוץ מק'ינזי (McKinsey) באוסטרליה, שאליה הצטרף לאחר שהשתחרר מ-8200, בה שירת כשש שנים ובה גם הכיר את שותפיו לייסוד אדאלום. רפפורט הוא בוגר תכנית תלפיות, למד פיזיקה, מתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטה העברית, והוא בעל תואר שני במדעי המחשב מהטכניון.

רפפורט חבר בקבוצת הלהט"בים ההיי-טקיסטים LGBTech והיה אחד מאלה שהביאו את מיקרוסופט להעמיד משאית במצעד הגאווה האחרון בתל אביב.

לדברי רפפורט, "מיקרוסופט עוברת מהפכה של ממש בשנים האחרונות. זו חברה שמובילה תרבות של מצוינות טכנולוגית, תעוזה וחדשנות. מיקרוסופט מעצימה את האנשים שלה, גדלה יחד איתם ומאתגרת אותם להשיג יותר. אני גאה להוביל את המהפכה הזו בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים