אילון מאסק מבקר בישראל; נפגש עם נתניהו

היזם וראש הממשלה נפגשו הבוקר (ג'), ודנו בהתפתחויות בעולם הטכנולוגי, ובפרט ברכבים אוטונומיים ● אתמול פרסם מאסק תמונות שבהן הוא "לומד איך לשפוך אבסינת בוער על מגדל של כוסות בבר בירושלים", כלשונו

אילון מאסק. צילום: סטיב יורבנסון, מתוך ויקיפדיה

אילון מאסק מבקר בימים אלה בישראל, והבוקר (ג') הוא אף נפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. נתניהו חשף את קיום הפגישה בנאום שנשא היום בוועידת הנגב.

במהלך הפגישה שוחחו השניים על התפתחויות שונות בעולם הטכנולוגי, לרבות הרכב האוטונומי – תחום שבו ישראל היא אחת הבולטות ומאסק, הבעלים של טסלה (Tesla), מתעניין בו מאוד.

נתניהו אמר באירוע כי מאסק אמר לו ש-"ישראל היא מעצמה טכנולוגית ושהוא מאוד מעריך את מה שאנחנו עושים כאן". לדברי ראש הממשלה, היזם המיליארדר העלה בפניו רעיון לפרוס בנגב מערכות סולאריות, שיספקו לישראל אנרגיה "יותר ממה שהיא צריכה. הוא אמר שהנגב הוא העתיד האנרגטי של ישראל".

חוגג בבר בירושלים

אתמול פרסם מאסק בחשבון האינסטגרם (Instagram) שלו שלוש תמונות וסרטון, שבהם הוא נראה בבר בירושלים. בכיתוב הנלווה הוא ציין: "לומד איך לשפוך אבסינת בוער על מגדל של כוסות בבר בירושלים. כל דבר טוב יותר עם אש".

מגיבים ישראליים רבים בירכו את האורח על בואו ומגיב אחר שמח על כך שמאסק הוא מיליארדר שגם "נראה כמו סטודנט שלומד טריק ברים". מגיב נוסף תהה האם מדובר בירושלים בירת ישראל או בעיירה ג'רוזלם שבמדינת ניו-יורק, ארצות הברית. אלא שיש שזיהו את הבר כגטסבי, שנמצא בבירה.

זה אינו ביקורו הראשון של מאסק בישראל. לפני כשנתיים הוא ערך ביקור חשאי בארץ, שבמהלכו צפה בהדגמות של מובילאיי (Mobileye).

מאסק הוא אחד היזמים הבולטים בעולם הטכנולוגיה. כוכבו התחיל לזרוח לפני כמעט 20 שנים, כשייסד את PayPal, שנמכרה ב-2002 ל-eBay. באותה השנה הוא הקים את SpaceX, ושנה לאחר מכן את טסלה. בחודש שעבר SpaceX שיגרה לחלל טיל פאלקון כבד שנושא את המכונית של טסלה ותכניתו של מאסק היא ליישב עד 2025 את המאדים באסטרונאוטים.

הידיעה עודכנה ב-15:54.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים